|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. apríla 2010
Filmárom pomôžu s distribúciou a reklamou
Slovenskí filmoví tvorcovia a tvorkyne dostanú od polovice tohto roka v rámci projektu Partner slovenského filmu pomocnú ruku pri mediálnej, finančnej a marketingovej podpore ...
Zdieľať
Foto: SITA/AP
BRATISLAVA 21. apríla (WEBNOVINY) - Slovenskí filmoví tvorcovia a tvorkyne dostanú od polovice tohto roka v rámci projektu Partner slovenského filmu pomocnú ruku pri mediálnej, finančnej a marketingovej podpore svojej snímky. Dôvodom vzniku programu je to, že "nielen na Slovensku trpí domáca kinematografia tým, že na záverečnú fázu filmu (výrobu distribučných kópií a kvalitný marketing) už zvyčajne nie je dostatok prostriedkov. To má potom za následok nezvládnutie poslednej - pre oslovenie diváka však najdôležitejšej - fázy vzniku filmu. Ak sa nepodarí osloviť domáce publikum v kinách, nastáva riziko pri ďalšej ceste filmu k zahraničnému divákovi a jeho šíreniu prostredníctvom iných kanálov," uvádza sa v tlačovej správe s tým, že už prípady z minulých rokov, napríklad snímky Bathory (2008), BRATISLAVAfilm (2009), Pokoj v duši (2009) či Jánošík - Pravdivá história (2009), dokázali, že ak má film dobrý marketing, môže dosiahnuť v kinách dobrú návštevnosť.
Podmienky podpory budú od 15. mája 2010 uverejnené na webovej stránke Slovenskej filmovej a televíznej akadémie www.sfta.sk.
SITA
BRATISLAVA 21. apríla (WEBNOVINY) - Slovenskí filmoví tvorcovia a tvorkyne dostanú od polovice tohto roka v rámci projektu Partner slovenského filmu pomocnú ruku pri mediálnej, finančnej a marketingovej podpore svojej snímky. Dôvodom vzniku programu je to, že "nielen na Slovensku trpí domáca kinematografia tým, že na záverečnú fázu filmu (výrobu distribučných kópií a kvalitný marketing) už zvyčajne nie je dostatok prostriedkov. To má potom za následok nezvládnutie poslednej - pre oslovenie diváka však najdôležitejšej - fázy vzniku filmu. Ak sa nepodarí osloviť domáce publikum v kinách, nastáva riziko pri ďalšej ceste filmu k zahraničnému divákovi a jeho šíreniu prostredníctvom iných kanálov," uvádza sa v tlačovej správe s tým, že už prípady z minulých rokov, napríklad snímky Bathory (2008), BRATISLAVAfilm (2009), Pokoj v duši (2009) či Jánošík - Pravdivá história (2009), dokázali, že ak má film dobrý marketing, môže dosiahnuť v kinách dobrú návštevnosť.
Podmienky podpory budú od 15. mája 2010 uverejnené na webovej stránke Slovenskej filmovej a televíznej akadémie www.sfta.sk.
SITA