|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. júla 2014
FIFA presadila pivo na štadiónoch MS, teraz sa čuduje
Medzinárodná futbalová federácia (FIFA) si od brazílskych zákonodarcov vynútila výnimku zo zákazu predaja alkoholu na štadiónoch, teraz sa čuduje, koľko opitých divákov sleduje zápasy ...
Zdieľať
RIO DE JANEIRO 3. júla (WEBNOVINY) - Medzinárodná futbalová federácia (FIFA) si od brazílskych zákonodarcov vynútila výnimku zo zákazu predaja alkoholu na štadiónoch, teraz sa čuduje, koľko opitých divákov sleduje zápasy majstrovstiev sveta. "Možno je podgurážených už príliš veľa," priznal v rozhovore pre brazílsku televíziu SporTV generálny sekretár FIFA Jérome Valcke.
Za všetkým treba hľadať peniaze. FIFA má podpísanú lukratívnu sponzorskú zmluvu s Budweiserom, ktorý má výhradné právo na predaj piva na štadiónoch počas MS. Samotný Valcke pri presadzovaní záujmov kľúčového partnera v roku 2012 tvrdil, že konzumácia piva na futbalových majstrovstvách sveta je súčasťou tradície.
Všetko o MS vo futbale nájdete ----> TU
Pod vplyvom viacerých násilností spojených s alkoholom možno zmenil názor. "Keď si budeme myslieť, že kontrola predaja je nevyhnutná, zavedieme ju. Nebudeme riskovať organizáciu stretnutí," povedal Valcke.
Problémy s opitými fanúšikmi nie sú na šampionáte ojedinelým javom, poznačili už viacero zápasov vrátane sobotňajšieho osemfinále Kolumbie s Uruguajom v Riu de Janeiro. Zasiahnuť museli usporiadatelia.
Valcke oponuje, že v minulosti nemali negatívne skúsenosti s predajom piva na štadiónoch. "Bol som zhrozený z toľkých opitých ľudí aj zo stupňa ich stavu. Prekvapilo ma to," priznal generálny sekretár FIFA.
Otázne je, ako si FIFA poradí s pivnou otázkou na MS 2022 v Katare, kde je konzumácia alkoholu na verejnosti zakázaná a prísna prohibícia je hlboko zakorenená aj v islamskej viere.
Za všetkým treba hľadať peniaze. FIFA má podpísanú lukratívnu sponzorskú zmluvu s Budweiserom, ktorý má výhradné právo na predaj piva na štadiónoch počas MS. Samotný Valcke pri presadzovaní záujmov kľúčového partnera v roku 2012 tvrdil, že konzumácia piva na futbalových majstrovstvách sveta je súčasťou tradície.
Pod vplyvom viacerých násilností spojených s alkoholom možno zmenil názor. "Keď si budeme myslieť, že kontrola predaja je nevyhnutná, zavedieme ju. Nebudeme riskovať organizáciu stretnutí," povedal Valcke.
Problémy s opitými fanúšikmi nie sú na šampionáte ojedinelým javom, poznačili už viacero zápasov vrátane sobotňajšieho osemfinále Kolumbie s Uruguajom v Riu de Janeiro. Zasiahnuť museli usporiadatelia.
Valcke oponuje, že v minulosti nemali negatívne skúsenosti s predajom piva na štadiónoch. "Bol som zhrozený z toľkých opitých ľudí aj zo stupňa ich stavu. Prekvapilo ma to," priznal generálny sekretár FIFA.
Otázne je, ako si FIFA poradí s pivnou otázkou na MS 2022 v Katare, kde je konzumácia alkoholu na verejnosti zakázaná a prísna prohibícia je hlboko zakorenená aj v islamskej viere.