|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. decembra 2015
Ferrari: Urobte z F1 niečo ako NASCAR a môžeme ísť
Výrobca luxusných automobilov Ferrari radšej odíde z prostredia formuly 1, ako by malo ...
Zdieľať
Prezident luxusnej talianskej značky Sergio Marchionne kritizoval plány Bernieho Ecclestona so Jeanom Todtom.MARANELLO 15. decembra (WebNoviny.sk) - Výrobca luxusných automobilov Ferrari radšej odíde z prostredia formuly 1, ako by malo súťažiť pod nezmyselnými pravidlami. V tomto duchu sa vyjadril prezident talianskej značky Sergio Marchionne na tradičnom predvianočnom večierku.
Šesťdesiattriročný rodák z Chieti vo svojich negatívnych reakciách narážal na plány majiteľa komerčných práv F1 Bernieho Ecclestona a šéfa Medzinárodnej automobilovej federácie (FIA) Jeana Todta zaviesť v F1 nezávislé pohonné jednotky, ktoré by boli cenovo dostupnejšie pre slabšie tímy.
"Ferrari by si radšej našlo inú cestu, ako vyjadriť schopnosť súťažiť a vyhrávať. Bola by veľká škoda, ak by Ferrari zahnali do kúta na kolená a nemohlo nič povedať. Pravidlá sú teraz napísané spôsobom, akým to vyhovuje právnikom, ktorí ich interpretujú. V novembri 2014 bolo jasne dané, že bude možné používať žetóny na vývoj motorov - a to bolo niečo, čo Ferrari zachránilo sezónu. Potrebujeme však zjednodušiť pravidlá, musia sa dať viac kontrolovať tak, aby mali väčšie slovo inžinieri, nie právnici," cituje portál motorsport.com Marchionneho slová.
Šéf Ferrari následne vyjadril sklamanie nad úvahami Ecclestona s Todtom. "Je to rozhodnutie, s ktorým sa nestotožňujeme, pretože veríme, že vývoj pravidiel by sa mal diať koordinovaným spôsobom. To isté si myslia aj v Mercedese či Renaulte. Problém vo vytvorení pohonných jednotiek pre malé tímy spočíva v tom, že my potom by sme znemožnili prácu spoločností, ktoré sú schopné sa vyvíjať. A to je dôvod, prečo súťažíme. Aby sme dokázali sebe a všetkým, že to vieme zvládnuť. Ak by sme mali podkopať túto výhodu, nemáme záujem jazdiť. Ak spravíme z formuly 1 niečo ako NASCAR, prídeme o možnosť získavania skúseností z traťových riešení, čo by malo vplyv na produkciu. Veľmi dobre rozumiem problémom malých tímov, ale nie je na Ferrari, aby to vyriešilo," dodal Marchionne.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Šesťdesiattriročný rodák z Chieti vo svojich negatívnych reakciách narážal na plány majiteľa komerčných práv F1 Bernieho Ecclestona a šéfa Medzinárodnej automobilovej federácie (FIA) Jeana Todta zaviesť v F1 nezávislé pohonné jednotky, ktoré by boli cenovo dostupnejšie pre slabšie tímy.
"Ferrari by si radšej našlo inú cestu, ako vyjadriť schopnosť súťažiť a vyhrávať. Bola by veľká škoda, ak by Ferrari zahnali do kúta na kolená a nemohlo nič povedať. Pravidlá sú teraz napísané spôsobom, akým to vyhovuje právnikom, ktorí ich interpretujú. V novembri 2014 bolo jasne dané, že bude možné používať žetóny na vývoj motorov - a to bolo niečo, čo Ferrari zachránilo sezónu. Potrebujeme však zjednodušiť pravidlá, musia sa dať viac kontrolovať tak, aby mali väčšie slovo inžinieri, nie právnici," cituje portál motorsport.com Marchionneho slová.
Šéf Ferrari následne vyjadril sklamanie nad úvahami Ecclestona s Todtom. "Je to rozhodnutie, s ktorým sa nestotožňujeme, pretože veríme, že vývoj pravidiel by sa mal diať koordinovaným spôsobom. To isté si myslia aj v Mercedese či Renaulte. Problém vo vytvorení pohonných jednotiek pre malé tímy spočíva v tom, že my potom by sme znemožnili prácu spoločností, ktoré sú schopné sa vyvíjať. A to je dôvod, prečo súťažíme. Aby sme dokázali sebe a všetkým, že to vieme zvládnuť. Ak by sme mali podkopať túto výhodu, nemáme záujem jazdiť. Ak spravíme z formuly 1 niečo ako NASCAR, prídeme o možnosť získavania skúseností z traťových riešení, čo by malo vplyv na produkciu. Veľmi dobre rozumiem problémom malých tímov, ale nie je na Ferrari, aby to vyriešilo," dodal Marchionne.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.