|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. apríla 2014
Ferrari musí zabrať ako nikdy predtým, vyzýva Alonso
Fernando Alonso z tímu formuly 1 Ferrari vyhlásil, že výkon monopostu F14 T bol v úvodných štyroch pretekoch prelomovej sezóny nedostatočný vo viacerých oblastiach. Jazdci talianskej ...
Zdieľať
MARANELLO 30. apríla (WEBNOVINY) - Fernando Alonso z tímu formuly 1 Ferrari vyhlásil, že výkon monopostu F14 T bol v úvodných štyroch pretekoch prelomovej sezóny nedostatočný vo viacerých oblastiach.
Jazdci talianskej stajne zapadli na prvých troch podujatiach do priemeru, no zatiaľ na poslednom v Číne sa španielskemu pilotovi podarilo dostať na pódium zásluhou tretieho miesta.
Fanúšikovia pocítili nádej, že sezóna ešte nie je stratená, no samotný Alonso je v tomto opatrný. Ferrari musí podľa neho zabrať ako nikdy predtým, aby sa dotiahlo na suverénny Mercedes. "Auto malo problém vo viacerých aspektoch. Potrebujeme byť viac efektívni, mať lepšiu aerodynamiku, trakciu, väčšiu silu. V prvých pretekoch nám chýbal výkon. Do Číny sme nepriviezli nejaké veľké vylepšenia, išlo o mnoho malých na viacerých frontoch. Máme veľké manko a nemôžeme zvoľniť, pretože ostatní nebudú do najbližších pretekov v Barcelone pozerať telku. Ak sa konkurenti dovtedy zlepšia o niekoľko desatín, my sa musíme rovnako plus ešte niečo navyše. Len tak dokážeme zmazať stratu. Už to viac nie je o normálnom vývoji auta, musíme pridať niečo extra," citoval Alonsa server autosport.com.
Novej ére efjednotky vládnu momentálne monoposty Mercedesu. Piloti nemeckej automobilky vyhrali všetky štyri doterajšie veľké ceny, Nico Rosberg úvodnú v Austrálii, jeho kolega Lewis Hamilton potom triumfoval v troch nasledujúcich v Malajzii, Bahrajne a spomenutej Číne. Alonsovi patrí v poradí jazdcov tretie miesto, za vedúcim Rosbergom zaostáva o 38 bodov. Veľká cena Španielska na okruhu v Barcelone je na programe v nedeľu 11. mája.
Jazdci talianskej stajne zapadli na prvých troch podujatiach do priemeru, no zatiaľ na poslednom v Číne sa španielskemu pilotovi podarilo dostať na pódium zásluhou tretieho miesta.
Fanúšikovia pocítili nádej, že sezóna ešte nie je stratená, no samotný Alonso je v tomto opatrný. Ferrari musí podľa neho zabrať ako nikdy predtým, aby sa dotiahlo na suverénny Mercedes. "Auto malo problém vo viacerých aspektoch. Potrebujeme byť viac efektívni, mať lepšiu aerodynamiku, trakciu, väčšiu silu. V prvých pretekoch nám chýbal výkon. Do Číny sme nepriviezli nejaké veľké vylepšenia, išlo o mnoho malých na viacerých frontoch. Máme veľké manko a nemôžeme zvoľniť, pretože ostatní nebudú do najbližších pretekov v Barcelone pozerať telku. Ak sa konkurenti dovtedy zlepšia o niekoľko desatín, my sa musíme rovnako plus ešte niečo navyše. Len tak dokážeme zmazať stratu. Už to viac nie je o normálnom vývoji auta, musíme pridať niečo extra," citoval Alonsa server autosport.com.
Novej ére efjednotky vládnu momentálne monoposty Mercedesu. Piloti nemeckej automobilky vyhrali všetky štyri doterajšie veľké ceny, Nico Rosberg úvodnú v Austrálii, jeho kolega Lewis Hamilton potom triumfoval v troch nasledujúcich v Malajzii, Bahrajne a spomenutej Číne. Alonsovi patrí v poradí jazdcov tretie miesto, za vedúcim Rosbergom zaostáva o 38 bodov. Veľká cena Španielska na okruhu v Barcelone je na programe v nedeľu 11. mája.