![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
16. februára 2015
Farmaceutické firmy zverejnili marketingové výdavky za rok 2014
Členské spoločnosti Asociácie inovatívneho farmaceutického priemyslu (AIFP) vynaložili minulý rok na marketing, propagáciu a nepeňažné plnenie pre poskytovateľov ...
Zdieľať

Vyplýva to z údajov, ktoré 26 spoločností odoslalo na Ministerstvo (MZ) SR, tak ako im to ukladá zákon o liekoch a zdravotníckych pomôckach.
Výdavky farmaceutických spoločností klesli približne o 21 percent, pri minuloročnom zverejňovaní dosiahla spoločná suma 25 členov viac ako 20 miliónov eur.
Pokles výdavkov bude podľa výkonnej riaditeľky AIFP Kataríny Slezákovej pokračovať aj naďalej, pretože farmaceutický priemysel svoje výdavky v tomto smere znižuje globálne.
"Je dôležité, aby verejnosť chápala, že výdavky farmaceutického priemyslu na propagáciu, marketing a nepeňažné plnenia pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti sú súčasťou štandardného procesu informovania o nových liekoch a liečebných postupoch, ktorý je nevyhnutný," dodala.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR