|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. februára 2015
Farmaceutické firmy zverejnili marketingové výdavky za rok 2014
Členské spoločnosti Asociácie inovatívneho farmaceutického priemyslu (AIFP) vynaložili minulý rok na marketing, propagáciu a nepeňažné plnenie pre poskytovateľov ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR
Bratislava 16. februára (TASR) – Členské spoločnosti Asociácie inovatívneho farmaceutického priemyslu (AIFP) vynaložili minulý rok na marketing, propagáciu a nepeňažné plnenie pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti viac ako 15,659 milióna eur.Vyplýva to z údajov, ktoré 26 spoločností odoslalo na Ministerstvo (MZ) SR, tak ako im to ukladá zákon o liekoch a zdravotníckych pomôckach.
Výdavky farmaceutických spoločností klesli približne o 21 percent, pri minuloročnom zverejňovaní dosiahla spoločná suma 25 členov viac ako 20 miliónov eur.
Pokles výdavkov bude podľa výkonnej riaditeľky AIFP Kataríny Slezákovej pokračovať aj naďalej, pretože farmaceutický priemysel svoje výdavky v tomto smere znižuje globálne.
"Je dôležité, aby verejnosť chápala, že výdavky farmaceutického priemyslu na propagáciu, marketing a nepeňažné plnenia pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti sú súčasťou štandardného procesu informovania o nových liekoch a liečebných postupoch, ktorý je nevyhnutný," dodala.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR