|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Na tento trend, prirodzene, zareagovali aj výrobcovia kancelárskeho nábytku
a doplnkov. „Konečný vzhľad však obyčajne býva výsledkom kombinácie najnovších trendov a predstáv a potrieb zákazníka. Najmä tam, kde do pracovných priestorov pravidelne prichádza veľký počet obchodných partnerov alebo zákazníkov, je zladenie vo ,firemnej’ farbe dôležité,“ hovorí Ing. Radoslav Oprala zo spoločnosti Reint, ktorá sa zaoberá výrobou nábytku na mieru a zariaďovaním pracovných interiérov. Pri navrhovaní kancelárskeho zariadenia, doplnkov a firemných materiálov by však nemalo ísť iba o to, aby sa páčili ich používateľom a aby boli v súlade s firemnou kultúrou. Okrem toho, že dôležitá by mala byť najmä praktická stránka, celkový dojem má aj výrazný psychologický účinok. To znamená, že nie je iba súčasťou marketingovej komunikácie, ale ovplyvňuje aj náladu klientov i zamestnancov.
Odborníci napríklad zistili, že firemné materiály vyhotovené v príliš jasných farbách, teda v žltej, oranžovej alebo v červenej, pôsobia skôr odpudzujúco. Orientácia na firemnú farbu z tohto spektra sa neodporúča ani v prípade stien pracovných priestorov. Žlté, oranžové alebo červené steny nepôsobia harmonicky, vyvolávajú skôr nepokoj, ktorý môže, ako potvrdzujú niektoré výskumy, za určitých podmienok viesť až k menej či viac závažným zdravotným ťažkostiam.
(ja)
Farby v pracovni v správnom tóne - diskusné fórum čitateľov