|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. marca 2010
Facebook zmení Stať sa fanúšikom na Páči sa mi to
Tagy: Facebook
Facebook sa rozhodol zmeniť spôsob, akým sa užívatelia pripájajú k stránkam rôznych značiek či celebrít. Namiesto tlačidla "Stať sa fanúšikom" bude funkčné ...
Zdieľať
Foto: SITA/AP
BRATISLAVA 31. marca (WEBNOVINY) - Facebook sa rozhodol zmeniť spôsob, akým sa užívatelia pripájajú k stránkam rôznych značiek či celebrít. Namiesto tlačidla "Stať sa fanúšikom" bude funkčné len tlačidlo "Páči sa mi to". Ľudia označia, že sa im niečo páči takmer dvakrát častejšie, než sa stávajú fanúšikmi facebookových stránok. Podľa zástupcov populárnej sociálnej siete zmena bude pre užívateľov pohodlnejšia a zefektívni zmysel stránok. Obchodníci využívajú tieto stránky, ktorých vytvorenie je zadarmo, aby sa spojili so svojimi zákazníkmi a propagovali svoje značky. Facebook zarába na reklame spoločností, aby na svoju stránku prilákali viac návštevníkov. Priemerný užívateľ sa stane fanúšikom štyroch až piatich stránok mesačne. "Kliknúť na "Páči sa mi to" je oveľa prirodzenejší úkon než "Stať sa fanúšikom" značky," uviedol Michael Lazerow - výkonný riaditeľ spoločnosti Buddy Media, ktorá pomáha firmám propagovať svoje značky na sociálnych sieťach ako je Facebook.
SITA/AP
BRATISLAVA 31. marca (WEBNOVINY) - Facebook sa rozhodol zmeniť spôsob, akým sa užívatelia pripájajú k stránkam rôznych značiek či celebrít. Namiesto tlačidla "Stať sa fanúšikom" bude funkčné len tlačidlo "Páči sa mi to". Ľudia označia, že sa im niečo páči takmer dvakrát častejšie, než sa stávajú fanúšikmi facebookových stránok. Podľa zástupcov populárnej sociálnej siete zmena bude pre užívateľov pohodlnejšia a zefektívni zmysel stránok. Obchodníci využívajú tieto stránky, ktorých vytvorenie je zadarmo, aby sa spojili so svojimi zákazníkmi a propagovali svoje značky. Facebook zarába na reklame spoločností, aby na svoju stránku prilákali viac návštevníkov. Priemerný užívateľ sa stane fanúšikom štyroch až piatich stránok mesačne. "Kliknúť na "Páči sa mi to" je oveľa prirodzenejší úkon než "Stať sa fanúšikom" značky," uviedol Michael Lazerow - výkonný riaditeľ spoločnosti Buddy Media, ktorá pomáha firmám propagovať svoje značky na sociálnych sieťach ako je Facebook.
SITA/AP
Tagy: Facebook