|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Súd v Pekingu uviedol, že snaha spoločnosti Zhongshan Pearl River Drinks o označenie nápojov značkou 'face book' je zjavným kopírovaním a porušuje princípy spravodlivej hospodárskej súťaže.
HONGKONG 9. mája (WebNoviny.sk ) - Spoločnosť Facebook uspela v Číne v spore, ktorý sa týkal používania jej ochrannej známky. Zákazníci v Číne si tak nebudú môcť kúpiť nápoje značky "face book". Americká spoločnosť Facebook zvíťazila v spore o ochranu duševného vlastníctva proti domácej firme, čo je zriedkavé. Tento prípad je v kontraste s kauzou spoločnosti Apple, ktorá minulý mesiac neuspela v spore s inou čínskou firmou. Tá teda môže na svojich produktoch z kože v Číne používať značku "iPhone".
Súd v Pekingu uviedol, že snaha spoločnosti Zhongshan Pearl River Drinks o označenie nápojov značkou "face book" je zjavným kopírovaním a porušuje princípy spravodlivej hospodárskej súťaže. Facebook situáciu odmietol komentovať, k dispozícii nie je ani stanovisko spoločnosti Pearl River Drinks.
Ochrana duševného vlastníctva v Číne je všeobecne považovaná za celkom laxnú, situácia sa však podľa právnikov postupne zlepšuje. Tento výsledok môže pre spoločnosť Facebook znamenať iskierku nádeje. Sociálna sieť nie je v krajine prístupná a podnikanie spoločnosti spočíva v prevažnej miere v poskytovaní reklamného priestoru pre čínske firmy v zahraničí.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Súd v Pekingu uviedol, že snaha spoločnosti Zhongshan Pearl River Drinks o označenie nápojov značkou "face book" je zjavným kopírovaním a porušuje princípy spravodlivej hospodárskej súťaže. Facebook situáciu odmietol komentovať, k dispozícii nie je ani stanovisko spoločnosti Pearl River Drinks.
Ochrana duševného vlastníctva v Číne je všeobecne považovaná za celkom laxnú, situácia sa však podľa právnikov postupne zlepšuje. Tento výsledok môže pre spoločnosť Facebook znamenať iskierku nádeje. Sociálna sieť nie je v krajine prístupná a podnikanie spoločnosti spočíva v prevažnej miere v poskytovaní reklamného priestoru pre čínske firmy v zahraničí.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.