|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. júla 2011
F1: Webber priznal, že nebol pripravený počúvnuť príkaz
Austrálsky pilot formuly 1 zo stajne Red Bull Mark Weber sa vrátil k situácií, ktorá nastala počas Veľkej ceny Veľkej Británie, keď neposlúchol príkaz vedenia tímu a zaútočil na pozíciu svojho kolegu ...
Zdieľať
LONDÝN 14. júla (WEBNOVINY) - Austrálsky pilot formuly 1 zo stajne Red Bull Mark Weber sa vrátil k situácií, ktorá nastala počas Veľkej ceny Veľkej Británie, keď neposlúchol príkaz vedenia tímu a zaútočil na pozíciu svojho kolegu Sebastiana Vettela.
"Asi nemusím veľmi hádať, aby som vedel, čo si chcete prečítať. Samozrejme, je to žiadosť môjho tímu, aby som nepredbiehal Sebastiana," napísal Weber vo svojom stĺpčeku pre stanicu BBC. Weber bol na treťom mieste a po opakovaných pokusoch o predbehnutie svojho tímového kolegu Vettela mu vedenie tímu prikázalo, aby s tým prestal. Tridsaťštyriročný Austrálčan sa však rozhodol ignorovať príkaz, no ani po opakovanej snahe sa mu nepodarilo Vettela predbehnúť a skončil na bronzovej pozícii.
"Rozhodol som sa jazdiť tvrdo a čisto. Chcel som urobiť všetko pre to, aby som 'Seba' predbehol. Niekoľkokrát sa mi to takmer podarilo, ale bola to veľmi zložitá situácia, no som rád, že som to urobil. V takej chvíli máte zmiešané pocity, pretože chcete dosiahnuť lepšie umiestnenie, najmä keď je pred vami niekto ako Sebastian. Potom mi povedali, aby som to nechal tak, ale ja som nebol pripravený počúvnuť tento príkaz. Ak by som to spravil, po pretekoch by som asi nespal dobre. Obyčajne je každý nadšený, keď bojujete o lepšiu pozíciu, no vedenie nebolo. Nie preto, že by nechceli, aby som skončil druhý, ale preto, aby sme sa nezrazili. To je pre tím najhoršia nočná mora," objasnil okolnosti incidentu Webber.
F1: FIA schválila používanie výfukových difúzorov
Medzinárodná automobilová federácia (FIA) schválila používanie tzv. výfukových difúzorov v pretekoch F1 aj vo chvíli, keď jazdec nešliape na plyn. FIA to však odobrila len do konca prebiehajúcej sezóny po tom, čo absolvovala sériu stretnutí s technickými riaditeľmi jednotlivých stajní, ktorí sa na používaní jednohlasne zhodli. Pravidlá ohľadom tohto technického problému budú platiť tak ako pred dvoma týždňami na okruhu vo Valencii. FIA o tom informovala na svojej webovej stránke.
"Asi nemusím veľmi hádať, aby som vedel, čo si chcete prečítať. Samozrejme, je to žiadosť môjho tímu, aby som nepredbiehal Sebastiana," napísal Weber vo svojom stĺpčeku pre stanicu BBC. Weber bol na treťom mieste a po opakovaných pokusoch o predbehnutie svojho tímového kolegu Vettela mu vedenie tímu prikázalo, aby s tým prestal. Tridsaťštyriročný Austrálčan sa však rozhodol ignorovať príkaz, no ani po opakovanej snahe sa mu nepodarilo Vettela predbehnúť a skončil na bronzovej pozícii.
"Rozhodol som sa jazdiť tvrdo a čisto. Chcel som urobiť všetko pre to, aby som 'Seba' predbehol. Niekoľkokrát sa mi to takmer podarilo, ale bola to veľmi zložitá situácia, no som rád, že som to urobil. V takej chvíli máte zmiešané pocity, pretože chcete dosiahnuť lepšie umiestnenie, najmä keď je pred vami niekto ako Sebastian. Potom mi povedali, aby som to nechal tak, ale ja som nebol pripravený počúvnuť tento príkaz. Ak by som to spravil, po pretekoch by som asi nespal dobre. Obyčajne je každý nadšený, keď bojujete o lepšiu pozíciu, no vedenie nebolo. Nie preto, že by nechceli, aby som skončil druhý, ale preto, aby sme sa nezrazili. To je pre tím najhoršia nočná mora," objasnil okolnosti incidentu Webber.
F1: FIA schválila používanie výfukových difúzorov
Medzinárodná automobilová federácia (FIA) schválila používanie tzv. výfukových difúzorov v pretekoch F1 aj vo chvíli, keď jazdec nešliape na plyn. FIA to však odobrila len do konca prebiehajúcej sezóny po tom, čo absolvovala sériu stretnutí s technickými riaditeľmi jednotlivých stajní, ktorí sa na používaní jednohlasne zhodli. Pravidlá ohľadom tohto technického problému budú platiť tak ako pred dvoma týždňami na okruhu vo Valencii. FIA o tom informovala na svojej webovej stránke.