|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. júna 2011
F1: Red Bull chce predĺžiť zmluvu s Renaultom
Aktuálne najlepší tím majstrovstiev sveta formuly 1 Red Bull je blízko k predĺženiu dohody o dodávke motorov pre ďalšie sezóny s automobilkou Renault. Nič na tom nemení ani ...
Zdieľať
Foto: SITA/AP MILTON KEYNES 28. júna (WEBNOVINY) - Aktuálne najlepší tím majstrovstiev sveta formuly 1 Red Bull je blízko k predĺženiu dohody o dodávke motorov pre ďalšie sezóny s automobilkou Renault. Nič na tom nemení ani kompromisné rozhodnutie o zmene motorov od roku 2013 na štvorvalcové cylindrické 1,6-litrové turbomotory. Aktuálna zmluva na dodávky motorov Red Bullu sa končí po sezóne 2012.
"Vždy sme chceli byť spojení s veľkou automobilkou. Renault zostáva naším prvým výberom pre spoluprácu od roku 2013," skonštatoval pre autosport.com vlastník tímu a rakúsky nápojový kráľ Dietrich Mateschitz.
"Rozhovory s Renaultom o roku 2013 a ďalšej budúcnosti veľmi dobre napredujú," poznamenal jeden z poradcov tímu Helmut Marko a pokračoval: "Predĺženie už bolo veľmi blízko, no prišla nová situácia. Čo sa týka ´véčkových´ turbo šesťvalcov, máme dobrú odozvu od Renaultu, takže ešte budeme o novej situácii diskutovať."
Tímy F1 totiž s avizovaným úmyslom používať štvorvalce vôbec nesúhlasia a už otvorene hovoria o prechode na šesťvalce v roku 2014. V Red Bulle sa objavili aj úvahy o domácom rakúskom dodávateľovi motorov, ktorým mala byť spoločnosť AVL. Mateschitz pripustil, že k tomu by mohlo dôjsť len "v extrémnom prípade, keby sme nenašli žiadneho iného dodávateľa." Marko dodal: "Možnosti AVL postaviť agregát pre F1 by som zvážil len za okolností, že by spolupracoval s niekoľkými ďalšími partnermi."
"Vždy sme chceli byť spojení s veľkou automobilkou. Renault zostáva naším prvým výberom pre spoluprácu od roku 2013," skonštatoval pre autosport.com vlastník tímu a rakúsky nápojový kráľ Dietrich Mateschitz.
"Rozhovory s Renaultom o roku 2013 a ďalšej budúcnosti veľmi dobre napredujú," poznamenal jeden z poradcov tímu Helmut Marko a pokračoval: "Predĺženie už bolo veľmi blízko, no prišla nová situácia. Čo sa týka ´véčkových´ turbo šesťvalcov, máme dobrú odozvu od Renaultu, takže ešte budeme o novej situácii diskutovať."
Tímy F1 totiž s avizovaným úmyslom používať štvorvalce vôbec nesúhlasia a už otvorene hovoria o prechode na šesťvalce v roku 2014. V Red Bulle sa objavili aj úvahy o domácom rakúskom dodávateľovi motorov, ktorým mala byť spoločnosť AVL. Mateschitz pripustil, že k tomu by mohlo dôjsť len "v extrémnom prípade, keby sme nenašli žiadneho iného dodávateľa." Marko dodal: "Možnosti AVL postaviť agregát pre F1 by som zvážil len za okolností, že by spolupracoval s niekoľkými ďalšími partnermi."