|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
EXQUISIT prináša pôžitok pre všetky zmysly
V prvom novembrovom týždni prichádza na náš trh nová vlastná značka spoločnosti Kaufland - EXQUISIT. Dopriať si niečo výnimočné, spestriť si všedný deň trochou luxusu, variť rafinovane a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. novembra (WBN/PR) - V prvom novembrovom týždni prichádza na náš trh nová vlastná značka spoločnosti Kaufland - EXQUISIT. Dopriať si niečo výnimočné, spestriť si všedný deň trochou luxusu, variť rafinovane a s delikátnymi prísadami – toto všetko si bude môcť užiť čoraz viac ľudí, a to vďaka novej luxusnej privátnej značke potravín, ktorá náročným zákazníkom ponúkne vždy nové a mimoriadne momenty pôžitku.
Podľa výsledkov prieskumu agentúry TNS Slovakia, ktorý realizovala v októbri tohto roku, viac ako štyria z desiatich opýtaných Slovákov nakupujú aspoň raz za týždeň produkty privátnych značiek. Pritom až 55 % týchto nákupov realizujú ženy. Čo sa týka druhov potravín, najčastejšie v rámci privátnych značiek nakupujú mliečne výrobky a cestoviny, z nepotravinových výrobkov papierové produkty osobnej hygieny. Vďaka jednotnému dizajnu obalov sa zákazník v ponuke lepšie orientuje a výber výrobkov je tak cielenejší.
V posledných rokoch sa veľmi populárnym stalo aj varenie a čoraz častejšie sa hovorí o kvalite potravín a ich spracovaní. Preto výber sortimentu a príprava potravín značky EXQUISIT prebiehala veľmi starostlivo, s cieľom splniť očakávania náročných zákazníkov. Špeciality z Francúzska, Švajčiarska, Belgicka a Rakúska boli niekoľkonásobne ochutnávané, testované, zdokonaľované, opäť odskúšané.
"Našou snahou bolo vybrať také potraviny, ktoré sú typickými ikonami luxusu a chuťového zážitku nielen na sviatočnom stole počas Vianoc či Veľkej noci. Chceme ľuďom spestriť každodennosť a priniesť im pôžitok pre všetky zmysly," uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland. Výsledkom je kulinársky výber z kategórie lahôdok, mrazeného a čerstvého tovaru, sladkostí, pochutín a mäsa. Celkovo sa do predaja v Kauflande na Slovensku dostáva vyše stovka prémiových výrobkov, ktoré majú jedno spoločné: boli vyrobené s veľkou láskou k detailu, starostlivosťou a radosťou z dobrého jedla. Sú určené všetkým, ktorí občas radi rozmaznávajú svoje chuťové poháriky, či už sami alebo v kruhu rodiny a priateľov. Potraviny privátnej značky EXQUISIT sú skutočne výnimočným výberom.
"Nájdete medzi nimi rozmanité druhy syrov a mäsových lahôdok, ale aj pochúťky, ktoré vo svojej kategórii nie sú na pultoch maloobchodných reťazcov bežné, napríklad hľuzovkové rizoto, olej z vlašských orechov, paradajkovo-rukolové pesto, modré zemiakové lupienky alebo ocot s figovou šťavou. Dali sme si záležať aj na kvalite obalov, mnohé výrobky preto ponúkame v skle," priblížil Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.
Na svoje si prídu aj milovníci kávy, ktorú si môžu vychutnať s chladenými dezertami, či širokou ponukou čokoládových bonbónov a praliniek, medzi ktorými kraľujú sušené maliny či jahody v čokoláde. Inšpirácie pre varenie z potravín značky EXQUISIT môžu zákazníci získať v brožúre s delikátnymi receptami, ktorá je dostupná na stiahnutie na webovej stránke www.kaufland.sk.
Pri príležitosti uvedenia značky EXQUISIT pripravil Kaufland aj online súťaž, ktorá bude prebiehať od 4.novembra do 18. novembra 2015. Spomedzi všetkých súťažiacich bude vyžrebovaných 500 výhercov, ktorí získajú atraktívnu kolekciu chutných lahôdok tejto značky a k nej prekvapenie navyše. Viac informácií na www.kaufland.sk/exquisit.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Viac informácií na: www.kaufland.sk
Prieskum o vnímaní privátnych značiek na Slovensku realizovala v dňoch 14. – 23. októbra 2015 agentúra TNS Slovakia na reprezentatívnej vzorke tisíc respondentov – 50 % žien a 50 % mužov vo veku 18 – 65 rokov, zastúpené boli mestá a obce všetkých krajov Slovenska. Respondenti boli zákazníkmi rôznych obchodných reťazcov, s rôznou frekvenciou nákupu.
Podľa výsledkov tohto prieskumu spontánna znalosť privátnych značiek spoločnosti Kaufland Slovenská republika dosahuje úroveň 32 %.
Takmer ¾ respondentov taktiež deklarujú, že výrobky privátnych značiek nakupujú aspoň raz do týždňa, pričom 43 % opýtaných tvrdí, že tak činí aj častejšie. Ide skôr o ľudí v strednom veku a s vyšším vzdelaním. Privátne značky nakupujú väčšinou ženy, ktoré tvoria až 55 % respondentov, ktorí nakupujú privátne značky aspoň raz za týždeň.
Viac ako 1/3 spotrebiteľov deklaruje, že výrobky privátnych značiek nakupuje častejšie ako pred rokom. Hlavným dôvodom tohto nárastu je dojem cenovej výhodnosti týchto výrobkov, a to pri ich vyhovujúcej kvalite, pričom sa zároveň buduje a posilňuje dôvera voči týmto značkám.
Spotrebitelia vo vyššej miere uprednostňujú privátne značky pred značkovými produktami v segmente papierových výrobkov, ako toaletný papier či kuchynské utierky (44 % respondentov). V segmente trvanlivých potravín (napríklad ryža a cestoviny) alebo s kratšou dobou spotreby (mliečne a mäsové produkty) nemajú problém kúpiť privátnu značku v rovnakej miere ako značkový výrobok (vyše 30 % respondentov). Avšak, značkové výrobky sú stále dominantnejšie, pokiaľ ide o kozmetické a hygienické produkty, a taktiež pri výbere alkoholických nápojov, kávy a čaju (uprednostňuje ich viac ako 50 % respondentov).
Dojem výhodnosti výrobkov privátnych značiek je v mysliach spotrebiteľov pomerne silný. To, čo spotrebitelia pri výbere týchto produktov zvažujú, je primárne dobrý pomer ceny a kvality, pričom cena ako taká je už a priori vnímaná ako výhodná (preto už zásadne nerozhoduje pri nákupe). Dôležitejšie je však to, že dojem kvality u týchto produktov spotrebiteľ nadobúda postupne, opakovanou skúsenosťou v čase, a tým sa stávajú tieto produkty čoraz populárnejšie.
Podľa výsledkov prieskumu agentúry TNS Slovakia, ktorý realizovala v októbri tohto roku, viac ako štyria z desiatich opýtaných Slovákov nakupujú aspoň raz za týždeň produkty privátnych značiek. Pritom až 55 % týchto nákupov realizujú ženy. Čo sa týka druhov potravín, najčastejšie v rámci privátnych značiek nakupujú mliečne výrobky a cestoviny, z nepotravinových výrobkov papierové produkty osobnej hygieny. Vďaka jednotnému dizajnu obalov sa zákazník v ponuke lepšie orientuje a výber výrobkov je tak cielenejší.
V posledných rokoch sa veľmi populárnym stalo aj varenie a čoraz častejšie sa hovorí o kvalite potravín a ich spracovaní. Preto výber sortimentu a príprava potravín značky EXQUISIT prebiehala veľmi starostlivo, s cieľom splniť očakávania náročných zákazníkov. Špeciality z Francúzska, Švajčiarska, Belgicka a Rakúska boli niekoľkonásobne ochutnávané, testované, zdokonaľované, opäť odskúšané.
"Našou snahou bolo vybrať také potraviny, ktoré sú typickými ikonami luxusu a chuťového zážitku nielen na sviatočnom stole počas Vianoc či Veľkej noci. Chceme ľuďom spestriť každodennosť a priniesť im pôžitok pre všetky zmysly," uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland. Výsledkom je kulinársky výber z kategórie lahôdok, mrazeného a čerstvého tovaru, sladkostí, pochutín a mäsa. Celkovo sa do predaja v Kauflande na Slovensku dostáva vyše stovka prémiových výrobkov, ktoré majú jedno spoločné: boli vyrobené s veľkou láskou k detailu, starostlivosťou a radosťou z dobrého jedla. Sú určené všetkým, ktorí občas radi rozmaznávajú svoje chuťové poháriky, či už sami alebo v kruhu rodiny a priateľov. Potraviny privátnej značky EXQUISIT sú skutočne výnimočným výberom.
"Nájdete medzi nimi rozmanité druhy syrov a mäsových lahôdok, ale aj pochúťky, ktoré vo svojej kategórii nie sú na pultoch maloobchodných reťazcov bežné, napríklad hľuzovkové rizoto, olej z vlašských orechov, paradajkovo-rukolové pesto, modré zemiakové lupienky alebo ocot s figovou šťavou. Dali sme si záležať aj na kvalite obalov, mnohé výrobky preto ponúkame v skle," priblížil Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.
Na svoje si prídu aj milovníci kávy, ktorú si môžu vychutnať s chladenými dezertami, či širokou ponukou čokoládových bonbónov a praliniek, medzi ktorými kraľujú sušené maliny či jahody v čokoláde. Inšpirácie pre varenie z potravín značky EXQUISIT môžu zákazníci získať v brožúre s delikátnymi receptami, ktorá je dostupná na stiahnutie na webovej stránke www.kaufland.sk.
Pri príležitosti uvedenia značky EXQUISIT pripravil Kaufland aj online súťaž, ktorá bude prebiehať od 4.novembra do 18. novembra 2015. Spomedzi všetkých súťažiacich bude vyžrebovaných 500 výhercov, ktorí získajú atraktívnu kolekciu chutných lahôdok tejto značky a k nej prekvapenie navyše. Viac informácií na www.kaufland.sk/exquisit.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Viac informácií na: www.kaufland.sk
TNS Slovakia: Dôvera v privátne značky na Slovensku rastie
Prieskum o vnímaní privátnych značiek na Slovensku realizovala v dňoch 14. – 23. októbra 2015 agentúra TNS Slovakia na reprezentatívnej vzorke tisíc respondentov – 50 % žien a 50 % mužov vo veku 18 – 65 rokov, zastúpené boli mestá a obce všetkých krajov Slovenska. Respondenti boli zákazníkmi rôznych obchodných reťazcov, s rôznou frekvenciou nákupu.
Podľa výsledkov tohto prieskumu spontánna znalosť privátnych značiek spoločnosti Kaufland Slovenská republika dosahuje úroveň 32 %.
Takmer ¾ respondentov taktiež deklarujú, že výrobky privátnych značiek nakupujú aspoň raz do týždňa, pričom 43 % opýtaných tvrdí, že tak činí aj častejšie. Ide skôr o ľudí v strednom veku a s vyšším vzdelaním. Privátne značky nakupujú väčšinou ženy, ktoré tvoria až 55 % respondentov, ktorí nakupujú privátne značky aspoň raz za týždeň.
Viac ako 1/3 spotrebiteľov deklaruje, že výrobky privátnych značiek nakupuje častejšie ako pred rokom. Hlavným dôvodom tohto nárastu je dojem cenovej výhodnosti týchto výrobkov, a to pri ich vyhovujúcej kvalite, pričom sa zároveň buduje a posilňuje dôvera voči týmto značkám.
Spotrebitelia vo vyššej miere uprednostňujú privátne značky pred značkovými produktami v segmente papierových výrobkov, ako toaletný papier či kuchynské utierky (44 % respondentov). V segmente trvanlivých potravín (napríklad ryža a cestoviny) alebo s kratšou dobou spotreby (mliečne a mäsové produkty) nemajú problém kúpiť privátnu značku v rovnakej miere ako značkový výrobok (vyše 30 % respondentov). Avšak, značkové výrobky sú stále dominantnejšie, pokiaľ ide o kozmetické a hygienické produkty, a taktiež pri výbere alkoholických nápojov, kávy a čaju (uprednostňuje ich viac ako 50 % respondentov).
Dojem výhodnosti výrobkov privátnych značiek je v mysliach spotrebiteľov pomerne silný. To, čo spotrebitelia pri výbere týchto produktov zvažujú, je primárne dobrý pomer ceny a kvality, pričom cena ako taká je už a priori vnímaná ako výhodná (preto už zásadne nerozhoduje pri nákupe). Dôležitejšie je však to, že dojem kvality u týchto produktov spotrebiteľ nadobúda postupne, opakovanou skúsenosťou v čase, a tým sa stávajú tieto produkty čoraz populárnejšie.