|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Expozícia CRH si za kreativitu odniesla Zlatého Leonarda
Ocenenie ZLATÝ LEONARDO odovzdal zástupkyniam CRH Ing. arch. Jozef Kaliský
Zdieľať
Ocenenie ZLATÝ LEONARDO odovzdal zástupkyniam CRH Ing. arch. Jozef Kaliský Foto: CRH (Slovensko) a. s.
Bratislava 14. apríla (OTS) - Na 37. ročníku najväčšieho veľtrhu CONECO - RACIOENERGIA sa udeľovali ocenenia nielen za vystavené exponáty, ale aj za vystavené expozície, ktoré podľa vyjadrenia organizátorov podujatia vynikajú svojou kreativitou, kvalitným vyhotovením a celkovým stvárnením. Práve také sú atribúty ceny ZLATÝ LEONARDO. Odborná súťažná komisia pod vedením Ing. arch. Jozefa Kaliského vyberala spomedzi výstavných stánkov 465 vystavovateľov z 13 krajín sveta. Svoju expozíciu predstavil aj slovenský líder v oblasti výroby stavebných materiálov CRH. Kreatívny a architektonický návrh expozície navrhol a vypracoval Ing. arch. Juraj Majerník a realizáciu zabezpečila spoločnosť OPTIMAL. Telo výstavnej plochy stánku CRH je rozložené na 60 m2. Netradične poňaté dispozičné riešenie umožňuje vždy iný vizuálny dojem z každej zo štyroch vstupných strán expozície, pričom nosným je predný pylón so zabudovanou obrazovkou a svetelným riešením, ďalšie multimediálne plochy sa nachádzajú v bočných priestoroch. Vnútornú časť expozície vypĺňa priestor na prezentáciu všetkých druhov cementu z produkcie závodov CRH v Rohožníku a Turni nad Bodvou, svoje miesto má na policiach riešených ako výstavný priestor aj kamenivo a interiérové dekoratívne predmety vyrobené z betónu. Expozícia tak nadobúda charakter prémiového výstavného riešenia, nezabúda však ani na funkčnosť, keď vytvára až štyri priestory na rokovania a stretnutia so zákazníkmi, pričom každá z nich má vyčlenený priestor, avšak bez stavebných bariér.
Z čoho vychádzalo CRH pri zadaní, opisuje Miroslava Paľová, marketingová manažérka CRH North Danube: „Pri kreatívnom riešení sme chceli dosiahnuť, aby expozícia svojou farebnosťou a spracovaním vyjadrovala hodnoty, akými sú kvalita, spoľahlivosť, inovatívnosť a jedinečnosť riešení, presne tak, ako pristupujeme k nášmu vzťahu so zákazníkmi. Ocenenie si veľmi vážime, lebo potvrdilo, že tento pohľad bol správny.“
Expozíca CRH sa nachádza v priestoroch výstaviska Incheba v stánku D 260.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR