|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. júna 2010
Eva Černá bude ombudsmankou ďalších päť rokov
Eva Černá bude bankovou ombudsmankou aj naďalej. Od septembra tohto roka bude viesť úrad najbližších päť rokov. Vo funkcii ju jednomyseľne podporilo Prezídium ...
Zdieľať
Eva Černá
Foto: markiza.sk BRATISLAVA 18. júna (WEBNOVINY) - Eva Černá bude bankovou ombudsmankou aj naďalej. Od septembra tohto roka bude viesť úrad najbližších päť rokov. Vo funkcii ju jednomyseľne podporilo Prezídium Slovenskej bankovej asociácie. Ako ďalej asociácia informovala, od začiatku svojej činnosti v septembri 2007 do konca minulého roka bankový ombudsman prešetril viac ako 700 oficiálnych podaní.
"Činnosť bankového ombudsmana nie je len o číslach alebo prijatých a vyriešených podnetoch. Je o ľuďoch, o ich starostiach a problémoch. Preto sme vždy šťastní, keď dokážeme pomôcť klientom neraz v ich neľahkej životnej situácii," uviedla Eva Černá.
V roku 2009 bankový ombudsman prešetril 321 podnetov, z ktorých sa do konca decembra ukončilo 251. Okrem oficiálne evidovaných podnetov bankový ombudsman poskytuje klientom aj konzultácie, ktoré nie sú vedené ako oficiálne podnety. V rámci tejto činnosti bankový ombudsman poskytol klientom viac ako 850 telefonických, e-mailových a osobných konzultácií.
Aj v roku 2009 sa klienti bánk podľa asociácie najčastejšie sťažovali na postup bánk pri poskytovaní rôznych typov úverov. Druhou najpočetnejšou skupinou podnetov boli podnety týkajúce sa oblasti investičných služieb a investičného poradenstva, a to zrejme aj z dôvodu dopadu finančnej krízy na výnosnosť investičných produktov.
SITA
"Činnosť bankového ombudsmana nie je len o číslach alebo prijatých a vyriešených podnetoch. Je o ľuďoch, o ich starostiach a problémoch. Preto sme vždy šťastní, keď dokážeme pomôcť klientom neraz v ich neľahkej životnej situácii," uviedla Eva Černá.
V roku 2009 bankový ombudsman prešetril 321 podnetov, z ktorých sa do konca decembra ukončilo 251. Okrem oficiálne evidovaných podnetov bankový ombudsman poskytuje klientom aj konzultácie, ktoré nie sú vedené ako oficiálne podnety. V rámci tejto činnosti bankový ombudsman poskytol klientom viac ako 850 telefonických, e-mailových a osobných konzultácií.
Aj v roku 2009 sa klienti bánk podľa asociácie najčastejšie sťažovali na postup bánk pri poskytovaní rôznych typov úverov. Druhou najpočetnejšou skupinou podnetov boli podnety týkajúce sa oblasti investičných služieb a investičného poradenstva, a to zrejme aj z dôvodu dopadu finančnej krízy na výnosnosť investičných produktov.
SITA