|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. septembra 2013
Eurosport bude propagovať Slovensko ako turistickú destináciu
Vysoké Tatry (ilustračná snímka)
Zdieľať
Vysoké Tatry (ilustračná snímka) Foto: TASR
Bratislava/Londýn 11. septembra (TASR) – Slovensko sa bude od štvrtka (12.9.) prezentovať prostredníctvom reklamného spotu na jednom z najsledovanejších športových televíznych kanálov Eurosport. Počas dvojmesačnej kampane sa propagácia Slovenska objaví v prestávkach prenosov z tenisových, futbalových i cyklistických súťaží."Tridsaťsekundový spot bude celkovo odvysielaný 180-krát," informoval TASR Martin Šebesta, hovorca zadávateľa reklamy - Slovenskej agentúry pre cestovných ruch (SACR). Slovensko bude podľa jeho slov v spote prezentované ako celoročná turistická destinácia. "Cieľom kampane je predstaviť ho širokej verejnosti v 54 krajinách s dosahom na 60 miliónov divákov," dodal Šebesta.
Spot je nahovorený v angličtine, na francúzskych okruhoch televíznej stanice bude doplnený o titulky vo francúzštine.
"Diváci ho uvidia napríklad počas majstrovstiev sveta vo vodnom slalome v Českej republiky, tenisového turnaja žien WTA tour v Linzi, ale aj počas priamych prenosov z futbalu, boxerských súbojov a cyklistických pretekov," spresnil Šebesta.
Dodal, že TV Eurosport bola vybraná na základe mediálnej analýzy i pozitívneho ohlasu na kampaň SR v roku 2008, ktorá zahŕňala aj obdobie Olympijských hier v Pekingu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR