|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 3.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Oldrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. októbra 2008
Európsky zákazník sa sťažuje priemerne 134 minút týždenne
Európania komunikujú so zákazníckymi centrami približne 134 minút týždenne.
Zdieľať
Z prieskumu tiež vyplýva, že pri komunikácii so zákazníckym centrom stratí nervy a začne kričať na operátora štvrtina Talianov a Francúzov. Ľuďom najviac prekážajú dlhé čakacie doby. Približne 17 percent respondentov muselo čakať na vyriešenie problému približne týždeň. Dvanásť percent opýtaných nedostalo odpoveď vôbec. Pri riešení problémov najlepšie obstáli Poliaci a Francúzi.
Agentúru SITA o tom informovala marketingová manažérka Monika Vargová zo spoločnosti DHL Express (Slovakia).
(SITA)