|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. januára 2012
Európskej ekonomike priniesol Facebook vyše 15 miliárd eur
Aktivity sociálnej siete Facebook predstavovali vlani pre ekonomiku Európy prínos takmer 15,3 mld. eur. Ako vyplýva z analýzy spoločnosti Deloitte, na najrozšírenejšiu sociálnu sieť ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. januára (WEBNOVINY) - Aktivity sociálnej siete Facebook predstavovali vlani pre ekonomiku Európy prínos takmer 15,3 mld. eur.
Ako vyplýva z analýzy spoločnosti Deloitte, na najrozšírenejšiu sociálnu sieť bolo v minulom roku v Európe napojených 232 tis. pracovných miest. Ekonomika spojená s tvorbou aplikácií pre Facebook priniesla v praxi 1,9 mld. eur a podporila približne 29 tis. pracovných miest.
Zvýšená aktivita podnikov prostredníctvom reklamy, zákazníckych referencií a posilnenia hodnoty značky prostredníctvom Facebooku mala hodnotu 7,3 mld. eur.
"V Európe majú tisíce ľudí prácu vďaka vývoju aplikácií pre Facebook, ako aj vďaka výrobe a predaju smartfónov a tabletov pre používateľov Facebooku, ktorí chcú zostať pripojení na každom kroku," uviedol na firemnom blogu riaditeľ pre verejnú politiku Facebooku v Európe Richard Allan.
Spomedzi jednotlivých krajín mali aktivity Facebooku najväčší prínos pre veľké ekonomiky, keď takmer 73-percentný podiel pripadá na Veľkú Britániu, Španielsko, Francúzsko, Taliansko a Nemecko.
Ako vyplýva z analýzy spoločnosti Deloitte, na najrozšírenejšiu sociálnu sieť bolo v minulom roku v Európe napojených 232 tis. pracovných miest. Ekonomika spojená s tvorbou aplikácií pre Facebook priniesla v praxi 1,9 mld. eur a podporila približne 29 tis. pracovných miest.
Zvýšená aktivita podnikov prostredníctvom reklamy, zákazníckych referencií a posilnenia hodnoty značky prostredníctvom Facebooku mala hodnotu 7,3 mld. eur.
"V Európe majú tisíce ľudí prácu vďaka vývoju aplikácií pre Facebook, ako aj vďaka výrobe a predaju smartfónov a tabletov pre používateľov Facebooku, ktorí chcú zostať pripojení na každom kroku," uviedol na firemnom blogu riaditeľ pre verejnú politiku Facebooku v Európe Richard Allan.
Spomedzi jednotlivých krajín mali aktivity Facebooku najväčší prínos pre veľké ekonomiky, keď takmer 73-percentný podiel pripadá na Veľkú Britániu, Španielsko, Francúzsko, Taliansko a Nemecko.