|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. novembra 2006
Európske pravidlá vysielania reklamy by sa mali zjednodušiť
Európska únia sa v pondelok dohodla na zjednodušení niektorých pravidiel pre reklamu, pričom sa však snaží zabrániť zaplaveniu televízneho vysielania reklamou. Fínsko ako predsednícka krajina po ...
Zdieľať
BRUSEL 13. novembra (WEBNOVINY) - Európska únia sa v pondelok dohodla na zjednodušení niektorých pravidiel pre reklamu, pričom sa však snaží zabrániť zaplaveniu televízneho vysielania reklamou. Fínsko ako predsednícka krajina po ostrej diskusii dohodlo kompromisné vynovenie štandardov únie pre reklamu, uviedla fínska ministerka telekomunikácii Susanna Huovinenová. "Niektoré členské krajiny sú voči kompromisu kritické, ale väčšina členov je za náš návrh," povedala novinárom v Bruseli.
Pravidlá EÚ pre reklamu v televíznom vysielaní sú založené na legislatíve z roku 1989, ktorú chce Európska komisia modernizovať, aby lepšie zodpovedala novým technológiám, ktoré divákom umožňujú vybrať si čo a kedy chcú sledovať. "Je stále viac a viac vysielateľov, viac a viac súťaže, podrobné prísne pravidlá sú menej potrebné a nevyhnutná je väčšia flexibilita," povedala komisárka pre informačnú spoločnosť a médiá Viviane Redingová.
Na základe pondelkovej dohody sa má zachovať obmedzenie reklamy na 12 minút za hodinu, ale zrušiť sa má obmedzenie na maximálne tri hodiny reklamy denne. Spravodajské relácie a programy pre deti môže reklama prerušiť iba raz za 30 minút. Nové pravidlá v decembri zhodnotí Európsky parlament a potom sa nimi budú opätovne zaoberať ministri.
SITA,AFP