|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. decembra 2007
Európska komisia prispeje na infokampaň o zavedení eura
Európska komisia (EK) sa bude finančne podieľať na infokampani o zavedení eura na Slovensku. Vyplýva to z Dohody o partnerstve platnej od 7. decembra tohto roku, ktorú podpísali komisár EK pre ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. decembra (WEBNOVINY) - Európska komisia (EK) sa bude finančne podieľať na infokampani o zavedení eura na Slovensku. Vyplýva to z Dohody o partnerstve platnej od 7. decembra tohto roku, ktorú podpísali komisár EK pre hospodárske a menové záležitosti Joaquín Almunia a minister financií Ján Počiatek. "Európska komisia je pripravená na jednotlivé projekty, ako napríklad kampaň v médiách, konferencie a semináre, vrátane aktivít pre citlivé cieľové skupiny a podobne, prispieť sumou až do 50 % skutočných nákladov," uviedol splnomocnenec vlády pre zavedenie eura Igor Barát. Celkové náklady na infokampaň, ktorú zabezpečujú Ministerstvo financií SR a Národná banka Slovenska, sú pritom vyčíslené na 180 mil. Sk.
V podpísanej dohode sa okrem finančnej podpory EK obe strany zaväzujú koordinovať a vzájomne podporovať informačné a komunikačné aktivity o eure a menovej únii s cieľom zvýšiť informovanosť slovenskej verejnosti. "Podpis dohody nijako nepredurčuje jej hodnotenie, či Slovensko splní všetky kritériá na zavedenie eura," dodáva Barát. EK pritom v spolupráci s ministerstvom financií uskutoční aj niektoré vlastné komunikačné aktivity, napríklad výstavy, semináre alebo distribúciu publikácií.
Realizátorom infokampane o eure na Slovensku je spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a jej dcérska firma Mediaedge:cia Slovak Republic, s.r.o., ktoré zvíťazili až v tretej súťaži, keďže prvé dve sa rezortu financií nepodarilo úspešne priviesť do konca. Informačná kampaň pre občanov SR sa začne podľa rezortu financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť bude v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009. Kampaň bude pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.
SITA
Realizátorom infokampane o eure na Slovensku je spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a jej dcérska firma Mediaedge:cia Slovak Republic, s.r.o., ktoré zvíťazili až v tretej súťaži, keďže prvé dve sa rezortu financií nepodarilo úspešne priviesť do konca. Informačná kampaň pre občanov SR sa začne podľa rezortu financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť bude v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009. Kampaň bude pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.
SITA