Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

11. februára 2009

EUROMILIÓNY oslavujú piate výročie najvyšším slovenským eurojackpotom 3,915 mil. euro



EUROMILIÓNY patria medzi mimoriadne populárne hry nielen v Európe, ale aj na Slovensku. Po prvýkrát bola táto hra uvedená vo Francúzsku, Anglicku a Španielsku. V piatok 13. februára, kedy sa uskutoční ...



Zdieľať
BRATISLAVA 11. februára (WN/PR) - EUROMILIÓNY patria medzi mimoriadne populárne hry nielen v Európe, ale aj na Slovensku. Po prvýkrát bola táto hra uvedená vo Francúzsku, Anglicku a Španielsku. V piatok 13. februára, kedy sa uskutoční aj žrebovanie slovenských EUROMILIÓNOV, oslávi táto hra svoje piate narodeniny.


Na Slovensku sa hrajú EUROMILIÓNY jedenkrát týždenne od roku 2004, každý piatok. Táto hra sa teší popularite najmä vďaka desiatim výherných poradiam, čím sa zvyšuje šanca na výhru. V súčasnosti hráčov láka eurojackpot vo výške viac ako 3,915 mil. € (117,972 mil. Sk). Navyše od 1. januára sa zatraktívnila cena vkladu, vyhrať eurojackpot sa tak dá už za jedno euro (30,126 Sk).

Potvrdením úspešnosti tejto hry sú aj minuloročné výsledky, kedy boli dosiahnuté historicky najlepšie ekonomické ukazovatele.

Celkové vklady do hry EUROMILIÓNY dosiahli za rok 2008 výšku 293,471 mil. Sk (9,741 mil. €). Plánované vklady za rok 2008 tak boli prekročené o viac ako 113,4 mil. Sk (3,77 mil. €), čo predstavuje 163% splnenie plánu.

Mimoriadnej obľube sa EUROMILIÓNY tešia najmä u mladšej generácie, ktorá vo väčšej miere využíva aj možnosť podania stávky cez herný portál www.tipos.sk. V niektorých týždňoch dosiahli vklady cez internet úroveň 7% zo všetkých stávok. Pre porovnanie je to napríklad o 76,8% viac ako pri číselnej lotérii LOTO.

V číselnej lotérii EUROMILIÓNY sa žrebuje spolu osem výherných čísiel tak, že sedem výherných čísiel sa žrebuje z 35 a jedno výherné číslo sa žrebuje z druhého osudia, v ktorom je pred žrebovaním vložených 5 čísiel.

Spoločnosť TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., s ohľadom na vysokú obľúbenosť u mladej generácie orientuje marketingovú podporu produktu predovšetkým na aktivity, ktoré sa u nej tešia vysokej pozornosti. TIPOS podporil viacero atraktívnych projektov z oblasti športu a kultúry (napr. adrenalínový šport, koncerty populárnych skupín a spevákov, muzikál, hudobné festivaly a pod.).

Barbara Písecká, hovorkyňa TIPOS

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Pchjongjang údajne pripravuje test rakety
<< predchádzajúci článok
V Tatrách trvá zvýšené lavínové nebezpečenstvo