|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. decembra 2006
EÚ chce zmeniť pravidlá vysielania reklamy v televízii
Európska únia (EÚ) chce zmeniť pravidlá vysielania reklamy v televízii. O novele "televíznej smernice" z roku 1997 budú poslanci Európskeho parlamentu v prvom čítaní hlasovať tento týždeň. "V ...
Zdieľať
BRATISLAVA 11. decembra (WEBNOVINY) - Európska únia (EÚ) chce zmeniť pravidlá vysielania reklamy v televízii. O novele "televíznej smernice" z roku 1997 budú poslanci Európskeho parlamentu v prvom čítaní hlasovať tento týždeň. "V prípade vysielania reklamy presadzujú poslanci EP prísnejšie podmienky, ako navrhovala Európska komisia," uviedol v pondelok pre agentúru SITA europoslanec Vladimír Maňka (Smer-SD).
Ak parlament smernicu schváli, vysielanie filmov vyrobených pre televíziu, kinematografických diel, koncertov, divadelných hier a opier bude možné prerušiť reklamou alebo telenákupom len raz za 45 minút. Detské programy a spravodajské relácie bude možné prerušiť raz za 30 minút, ale len za podmienky, že dané relácie budú samy osebe trvať dlhšie ako 30 minút.
Celkový podiel krátkych reklám nesmie podľa návrhu smernice v rámci príslušnej hodiny prekročiť 20 percent.
SITA/AP