|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. januára 2007
Ernst Primosch v Dozornej rade IPR
V rámci procesu internacionalizácie renomovaného amerického Inštitútu Public Relations (IPR) bol Ernst Primosch, viceprezident a riaditeľ pre firemnú komunikáciu spoločnosti Henkel, menovaný do ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. januára (WN/PR) - V rámci procesu internacionalizácie renomovaného amerického Inštitútu Public Relations (IPR) bol Ernst Primosch, viceprezident a riaditeľ pre firemnú komunikáciu spoločnosti Henkel, menovaný do Dozornej rady IPR. Ernst Primosch vyjadril svoje potešenie slovami: „Spojené štáty majú celosvetovo ešte stále vedúce postavenie v oblasti komunikácie, preto považujem toto vymenovanie za výbornú príležitosť ako si vzájomne vymieňať vedomosti a know how posunúť do Európy.“
Ernst Primosch je jedným z mála Európanov, a zároveň prvým manažérom pre komunikáciu z nemecky hovoriacej krajiny, ktorý je menovaný do amerického IPR. Cieľom tejto organizácie, založenej v roku 1956, je odovzdávať dôležité základy komunikácie odborníkom z praxe, konzultantom a vzdelávacím inštitúciám, ako napríklad univerzitám, ktoré pravidelne posudzujú nové vývojové trendy. IPR má medzi svojimi členmi osobnosti ako sú Tony Cervone zo spoločnosti General Motors a Dr. Donald K. Wright z Bostonskej Univerzity. Prizvaním medzinárodných odborníkov z oblasti komunikácie do radov renomovaného inštitútu si na jednej strane posilňuje IPR svoje medzinárodné postavenie a na strane druhej sa prispôsobuje rastúcemu vplyvu globalizácie, ktorý je čoraz viac uplatňovaný v PR branži.
Ernst Primosch pracuje v spoločnosti Henkel už 17 rokov. Narodil sa v Rakúsku, má 46 rokov a od roku 2001 je viceprezidentom pre firemnú komunikáciu spoločnosti Henkel. V roku 2002 odštartoval firemnú kampaň pod sloganom „Henkel – A Brand like a Friend“ (Henkel - Značka ako priateľ) a spolu s reorganizáciou firemnej komunikácie spoločnosti Henkel významne prispel k celosvetovému posilneniu firemnej značky Henkel.
Henkel je vedúca spoločnosť so značkovými produktmi a technológiami, ktoré uľahčujú, zlepšujú a skrášľujú život ľudí. Spoločnosť Henkel pôsobí v troch strategických oblastiach podnikania: starostlivosť o domácnosť, starostlivosť o telo, lepidlá, tmely a povrchové technológie. V roku 2005 dosiahla skupina Henkel tržby vo výške 11,974 mld. EUR. Henkel zamestnáva celosvetovo viac ako 50 000 zamestnancov. Značkovým produktom a technológiám spoločnosti Henkel dôverujú ľudia v 125 krajinách sveta.
Pre ďalšie informácie kontaktujte:
Simona Mištíková, Interel
Tel.: 02/4342 2978
Fax: 02/4333 0003
e-mail: mistikova@interel.sk
PhDr. Jana Baginová, Henkel Slovensko
Tel.: 02/502 46 213
Fax: 02/502 46 301
e-mail: jana.baginova@sk.henkel.com
Henkel