|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. augusta 2012
Ergonomické tvary a filmoví hrdinovia trendom školského roka
Hoci nový školský rok sa začne až o dva týždne, deti s rodičmi aj študenti si môžu už teraz pohodlne bez stresu premyslieť a vybrať tie najlepšie pomôcky, ktoré im spríjemnia školské ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. augusta (WBN/PR) - Hoci nový školský rok sa začne až o dva týždne, deti s rodičmi aj študenti si môžu už teraz pohodlne bez stresu premyslieť a vybrať tie najlepšie pomôcky, ktoré im spríjemnia školské povinnosti. Tesco totiž spúšťa rozšírenú ponuku vyše tisícky druhov školských potrieb. Celý sortiment je prehľadne usporiadaný tak, aby si ľahko vybrali nielen rodičia prváčikov, ale aj väčšie deti a študenti. ,,Tento rok budú trendom najmä školské pomôcky s obrázkami filmových hrdinov z aktuálnych trhákov, ako je napríklad nový Spiderman. Medzi dievčatami sú stále populárne školské pomôcky s postavičkou Hello Kitty. Zo strany rodičov je čoraz väčší záujem o pomôcky, ktoré nezaťažujú detské telo – ako sú napríklad ergonomické školské vaky so širokými popruhmi a jemne vystuženou zadnou časťou alebo ergonomické atramentové perá pre prvákov, ktoré v Tescu ponúkame aj so zmizíkom,“ povedal nákupca papierenského tovaru Tesca Anton Čižmárik.
Sortiment Tesca zahrnuje tradičnú výbavu, bez ktorej sa žiadny školák nezaobíde. Vo farebnom svete pasteliek, temperových a vodových farieb a ďalších pomôcok si vyberie naozaj každý. Samozrejmosťou sú aj geometrické pomôcky a zvýrazňovače pre starších školákov. Populárne sú perá Frixion so špeciálnym atramentom, ktorý môže školák vymazať plastovým koncom pera.
Najviac pomôcok potrebujú najmä prváčikovia, ktorí idú do školy prvýkrát. Mnohí rodičia sa obávajú, že výbava pre prváčika zaťaží rodinný rozpočet. ,,V Tescu ponúkame nielen značkové školské potreby, ale aj pomôcky za výhodné ceny. Výbava pre malého prváka tak stojí už od 60 eur vrátane školskej tašky,“ dodal Anton Čižmárik.
Čoraz viac školákov na Slovensku dostáva s príchodom nového školského roku od rodičov aj svoj prvý mobil. Pre rodičov, ktorí chcú mať svoje dieťa pod kontrolou, je ideálna unikátna služba Tesco mobile V bezpečí, vďaka ktorej sa dieťa dotelefonuje svojim najbližším aj po prevolaní kreditu.
Vyhrajte školské pomôcky s Tesklokanom!
,,Pre školákov – najmä prváčikov – predstavuje začiatok školského roka koniec bezstarostného hrania, a preto chceme deťom toto náročné obdobie čo najviac spríjemniť . Od polovice augusta do polovice septembra môžu deti hľadať vo vybraných mestách Slovenska skákajúceho Tesklokana a získať od neho kupón na nákup v hodnote 2 eur. Raz týždenne dostane jeden šťastlivec kupón na 100 eur,“ uviedol Peter Siváček z oddelenia marketingu Tesca na Slovensku.
Okrem chytania Tesklokana v uliciach miest sa školáci môžu zapojiť do súťaží a tomboly pred predajňami Tesco. Výhrou sú zaujímavé ceny zo sortimentu školských potrieb. ,,Špeciálnu súťaž sme pripravili aj pre fanúšikov internetu. Vyhrať každý deň kupón na nákup v hodnote 5 eur môžu naši fanúšikovia na facebookovej stránke TESCO SK a našej internetovej stránke www.itesco.sk. Po odohratí počítačovej hry bude každý súťažiaci zaradený do žrebovania o hlavnú cenu Xbox. Za svoju hru dostane súťažiaci aj unikátny kód, ktorý môže odovzdať Tesklokanovi a bude zaradený do súťaže o notebook,“ doplnil Peter Siváček.
Za nákup školských potrieb v predajniach Tesco navyše každý majiteľ vernostnej karty Clubcard dostane dvojnásobok bodov označených na bločku ako ,,školské body“. Tesco odmení aj za veľký nákup – školská trieda s najväčším počtom školských bodov na bločkoch dohromady vyhrá náučný výlet za 3 000 eur!
Podrobnosti o súťažiach nájdete na www.itesco.sk a na facebookovej stránke TESCO SK.
Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 126 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 24 expresov, 60 hypermarketov, z toho 7 Extra, 37 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 500 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.
Sortiment Tesca zahrnuje tradičnú výbavu, bez ktorej sa žiadny školák nezaobíde. Vo farebnom svete pasteliek, temperových a vodových farieb a ďalších pomôcok si vyberie naozaj každý. Samozrejmosťou sú aj geometrické pomôcky a zvýrazňovače pre starších školákov. Populárne sú perá Frixion so špeciálnym atramentom, ktorý môže školák vymazať plastovým koncom pera.
Najviac pomôcok potrebujú najmä prváčikovia, ktorí idú do školy prvýkrát. Mnohí rodičia sa obávajú, že výbava pre prváčika zaťaží rodinný rozpočet. ,,V Tescu ponúkame nielen značkové školské potreby, ale aj pomôcky za výhodné ceny. Výbava pre malého prváka tak stojí už od 60 eur vrátane školskej tašky,“ dodal Anton Čižmárik.
Čoraz viac školákov na Slovensku dostáva s príchodom nového školského roku od rodičov aj svoj prvý mobil. Pre rodičov, ktorí chcú mať svoje dieťa pod kontrolou, je ideálna unikátna služba Tesco mobile V bezpečí, vďaka ktorej sa dieťa dotelefonuje svojim najbližším aj po prevolaní kreditu.
Vyhrajte školské pomôcky s Tesklokanom!
,,Pre školákov – najmä prváčikov – predstavuje začiatok školského roka koniec bezstarostného hrania, a preto chceme deťom toto náročné obdobie čo najviac spríjemniť . Od polovice augusta do polovice septembra môžu deti hľadať vo vybraných mestách Slovenska skákajúceho Tesklokana a získať od neho kupón na nákup v hodnote 2 eur. Raz týždenne dostane jeden šťastlivec kupón na 100 eur,“ uviedol Peter Siváček z oddelenia marketingu Tesca na Slovensku.
Okrem chytania Tesklokana v uliciach miest sa školáci môžu zapojiť do súťaží a tomboly pred predajňami Tesco. Výhrou sú zaujímavé ceny zo sortimentu školských potrieb. ,,Špeciálnu súťaž sme pripravili aj pre fanúšikov internetu. Vyhrať každý deň kupón na nákup v hodnote 5 eur môžu naši fanúšikovia na facebookovej stránke TESCO SK a našej internetovej stránke www.itesco.sk. Po odohratí počítačovej hry bude každý súťažiaci zaradený do žrebovania o hlavnú cenu Xbox. Za svoju hru dostane súťažiaci aj unikátny kód, ktorý môže odovzdať Tesklokanovi a bude zaradený do súťaže o notebook,“ doplnil Peter Siváček.
Za nákup školských potrieb v predajniach Tesco navyše každý majiteľ vernostnej karty Clubcard dostane dvojnásobok bodov označených na bločku ako ,,školské body“. Tesco odmení aj za veľký nákup – školská trieda s najväčším počtom školských bodov na bločkoch dohromady vyhrá náučný výlet za 3 000 eur!
Podrobnosti o súťažiach nájdete na www.itesco.sk a na facebookovej stránke TESCO SK.
Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 126 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 24 expresov, 60 hypermarketov, z toho 7 Extra, 37 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 500 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.