|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. augusta 2013
Energetické centrum dodržalo záväzok a dohodlo sa so spotrebiteľmi
Po niekoľkomesačných rokovaniach medzi alternatívnym dodávateľom energie, spoločnosťou Energetické centrum, a.s., (EC) a spotrebiteľským združením Spoločnosť ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/Pavel Neubauer
Poprad 20. augusta (TASR) - Po niekoľkomesačných rokovaniach medzi alternatívnym dodávateľom energie, spoločnosťou Energetické centrum, a.s., (EC) a spotrebiteľským združením Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S.) Poprad došlo k podpisu mimosúdnej dohody."Dohoda zaväzuje EC operatívne vyrovnávať finančné a právne nároky jednotlivých klientov. Podnety spotrebiteľov sa riešia priebežne a i v budúcnosti sa na naše združenie môžu spotrebitelia s prípadnými problémami obracať," uviedol predseda S.O.S. Poprad Michal Fáber.
"Od nášho vstupu do spoločnosti Energetické centrum sme deklarovali snahu riešiť pochybenia predošlého vlastníka a táto dohoda je dôkazom, že tento záväzok berieme vážne," povedal člen predstavenstva Energetického centra Jan Slabý. Ako ďalej dodal, nový vlastník začal nedostatky riešiť okamžite a spoločne so zástupcom dotknutých vlastníkov dospel k vzájomnej dohode a ukončeniu mimosúdnych rokovaní.
"Dohoda o úprave vzájomných vzťahov je v súlade s našou snahou transparentne a korektne pristúpiť k náprave problémov z minulosti a rovnako pôsobiť na slovenskom trhu s energiami. Naším cieľom je poskytovať zákaznícku starostlivosť na špičkovej úrovni založenú na osobnom prístupe, aby sme naplnili očakávania našich zákazníkov," doplnil Slabý.
Najčastejšími problémami, s ktorými sa spotrebitelia stretávali, boli nevyplatené preplatky za elektrinu a plyn, ale aj zmluvné sankcie za odstúpenie od zmluvy a poplatky za energetické poradenstvo, ktoré sú predmetom neprijateľných zmluvných podmienok.
Zmluvy boli v niektorých prípadoch uzatvárané so zosnulými alebo s osobami, ktoré nie sú majiteľmi bytových priestorov. Spoločnosť nereflektovala vôľu spotrebiteľov zmeniť nastavenie mesačných zálohových platieb, viazla komunikácia a dochádzalo k špekuláciám pri výbere dĺžky viazanosti. Zúčastnené strany budú v mimosúdnom rokovaní pokračovať v priebehu budúceho týždňa s akcentom na uzatvorenie definitívnej mimosúdnej dohody.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR