|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. januára 2007
Elektronická komunikácia firiem je nedostatočne ošetrená
Z merania kvality a úrovne elektronickej komunikácie jedenástich kontaktných centier pôsobiacich v telekomunikačnom sektore, ktoré uskutočnila v závere roka spoločnosť United Interactive ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. januára (WEBNOVINY) - Z merania kvality a úrovne elektronickej komunikácie jedenástich kontaktných centier pôsobiacich v telekomunikačnom sektore, ktoré uskutočnila v závere roka spoločnosť United Interactive vyplynulo, že najlepšie elektronicky komunikuje spoločnosť Slovanet a najhoršie Energotel. "Výsledky prieskumu upozorňujú na stále nedostatočne ošetrenú starostlivosť niektorých spoločností o svojich zákazníkov v rámci komunikácie prostredníctvom e-mailov a elektronických formulárov," uvádza spoločnosť v správe. United Interactive jednotlivé spoločnosti ohodnotila indexom e-CPI (e-Contact Performance Index), ktorý v sebe zahŕňa mystery shoping, pričom maximálna hodnota môže dosiahnuť 100 indexových bodov.
Z jedenástich firiem, ktoré spoločnosť skúmala, si najlepšie viedla firma Slovanet, ktorej index e-CPI dosiahol 71,3 bodu. Na druhom až štvrtom mieste sa umiestnili firmy z "veľkej trojky" a to konkrétne T-Mobile na druhom mieste (66 bodov), T-Com na treťom (63,6 bodu) a Orange na štvrtom dosiahol 61,5 bodu. V závere hodnotených firiem sa nachádza firma UPC, ktorej index e-CPI dosiahol 29,6 bodu a posledný Energotel s 5 bodmi. V prieskume sa objavili aj firmy GTS Nextra, eTel, SWAN, Amtel a Dial Telecom. Priemerné e-CPI telekomunikačných firiem dosiahlo 51,2 bodov, pričom priemerný e-CPI bankových inštitúcií dosiahol hodnotu 65 bodov a e-obchodov 60,7 bodu. Prieskum v telekomunikačnom sektore uskutočnila United Interactive od 31. októbra do 30. novembra minulého roka.
Z prieskumu ďalej vyplynulo, že najrýchlejšie reagovala spoločnosť Orange a naopak najpomalšie spoločnosť UPC. United Interactiv zaslala všetkých spoločnostiam viacero otázok, pričom ani jedna z jedenástich oslovených spoločností neodpovedala na všetky. Spoločnosť pri vyhodnocovaní výskumu skúmala užívateľské hľadisko, časové hľadisko, formálnu stránku odpovede a taktiež aj obsahovú stránku odpovede. Výskum sa zameral na komplexné informácie o hlasových a dátových službách pre bežných a firemných zákazníkov. Ďalej sa venoval službách poskytovaným v zahraničí či reakciám na žiadosť o zamestnanie.
United Interactive realizovala prieskum v telekomunikačnom sektore paralelne i v Českej republike. Priemerný e-CPI pätnástich pozorovaných českých spoločností dosiahol hodnotu 54,7 indexových bodov. Najvyššia hodnota e-CPI patrí mobilnému operátorovi T-Mobile (84,2), najnižšiu hodnotu e-CPI dosiahla spoločnosť BroadNet (17,6).
United Interactive je subjekt realizujúci marketingové prieskumy a poskytujúci poradenské služby v interaktívnom prostredí. Spoločnosť používa kvantitatívne a kvalitatívne výskumné techniky, ako i vlastné značkové nástroje. Svojim klientom pomáha primárne pri budovaní vzťahov k zákazníkom na báze internetu.
SITA