Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

20. septembra 2012

Elam klub oslávi 30. narodeniny veľkolepou open air párty



História ELAM klubu siaha až do roku 1982. Vtedy si študenti uvedomili, že v priestoroch nového vysokoškolského internátu Mladosť potrebujú svoj vlastný priestor. A preto vznikol ELAM. ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 19. septembra (WBN/PR) - História ELAM klubu siaha až do roku 1982. Vtedy si študenti uvedomili, že v priestoroch nového vysokoškolského internátu Mladosť potrebujú svoj vlastný priestor. A preto vznikol ELAM.


Klub „Elektrikárov A Mladých“ sa stal miestom, kde sa zrodilo mnoho priateľstiev, študenti tu môžu plnohodnotne tráviť voľný čas a získať množstvo užitočných kontaktov. ELAM klub teda nie je len diskotékou, ako si mnohí mylne myslia, ale v prvom rade miestom, kde vysokoškolskí študenti môžu realizovať svoje nápady a prinášať tak ostatným študentom kultúru, umenie a zábavu.

Tento rok oslavuje teda ELAM klub 30. narodeniny. Či je to s ním ako s dobrým vínom a rokmi získal na kvalite, o tom môžu rozhodnúť iba jeho návštevníci. Jeho 30-ročná história však svedčí o tom, že myšlienka, s ktorou ho zakladali jeho prví členovia, „študenti študentom“, z klubu nikdy nevymizla.

Open air podujatie ELAM 30 sa uskutoční 28. septembra od 16:00 v bratislavskej Mlynskej doline. Pre všetkých návštevníkov bude vstup zadarmo a na dvoch stage-och si budú môcť vychutnať vystúpenia skupín Polemic, Hex, AMO, Vidiek a ďalších, zatancuje súbor Latino Flash Miguela Méndeza a zahrajú Kapor na scéne a Silné reči.

Program vyvrcholí polnočným krájaním narodeninovej torty a ohňostrojom.

Ďalšie informácie nájdete na: www.elam30.sk a www.facebook.com/elam30

Organizátori ďakujú všetkým, ktorí akciu podporili.

Exkluzívnym partnerom: Skydive arena a Start People
Hlavným partnerom: Coffeeshop Company, Vilmos, Smirnoff, Kofola, Tatra banka, Anasoft a Datalan.
Partnerom: Slovanet, Zlatý Bažant, LTV studio, Akira Slovakia, Jokt, 4Sound a Mestskej časti Karlova Ves.

Mediálnym partnerom: portál Pokec.sk, Rádio Expres, denník Plus 1 deň, týždenník Plus 7 dní, dvojtýždenník Bratislavské noviny, Bratislavská televízia, portál Webnoviny.sk, časopis Kam do mesta, projekt LiftPanel, portál Pluska.sk, spoločnosť Bigmedia a portál gregi.net.

Marketingovým koordinátorom celej akcie je spoločnosť ACCELERI.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Arktída môže zostať bez ľadu, fotografie šokovali vedcov
<< predchádzajúci článok
Do kín prichádza skutočný príbeh bratov Bondurantovcov