|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. apríla 2012
Dynamic Relations má dva shortlisty na EMEA SABRE AWARDS
Agentúra Dynamic Relations 2000 získala s projektom komunikačnej stratégie direct banky ZUNO dva shortlisty v súťaži EMEA SABRE AWARDS. Projekt „Less Bank More Life: Spustenie novej direct banky ZUNO“ ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. apríla (WBN/PR) - Agentúra Dynamic Relations 2000 získala s projektom komunikačnej stratégie direct banky ZUNO dva shortlisty v súťaži EMEA SABRE AWARDS. Projekt „Less Bank More Life: Spustenie novej direct banky ZUNO“ priniesol Dynamicu nominácie v dvoch hlavných oceneniach – Diamond a Gold.
V súťaži, ktorá oceňuje najlepšie PR projekty z regiónu Európy, Blízkeho východu a Afriky, boduje projekt ZUNO banky ako výnimočný úspech v reputačnom manažmente (Superior Achievement in Reputation Management) a ako jeden z najlepších v kategórii vytvárania imidžu firmy (Corporate Image). Projekt ZUNO riadila Silvia Kušnírová, Managing Partner agentúry, hlavným account managerom bola Nikola Jančovičová spolu s Ľubicou Škorvanekovou.
„Nová banka neprichádza ani každý deň, ani každý rok. Všetko nastavujete od nuly a predznamenávate tak charakter inštitúcie na dlhé obdobie vopred. V prípade ZUNO sme vsadili na moderný a priateľský imidž, ktorý je podporený jednoduchou a priamou komunikáciou, čo sa aj podarilo“, povedala Silvia Kušnírová.
„Každý vie, že direct banka je lacnejšia ako kamenná banka. Less Bank More Life k tomu pridáva fakt, že šetríte nielen peniaze, ale aj čas. Ten je niekedy drahší ako peniaze, a preto išlo o úspešnú kampaň“, dodal Karol Wolf, Executive Director a spolumajiteľ agentúry.
Aj vďaka tejto kampani sa z banky ZUNO stal úspešný hráč na trhu a líder v online bankingu. Slovenský komunikačný model bol čiastočne použitý aj pri spustení pobočky ZUNO v Českej republike.
Víťazi tohtoročných EMEA SABRE AWARDS budú vyhlásení na slávnostnej večeri, ktorá sa bude konať 31. mája 2012 v Bruseli.
V súťaži, ktorá oceňuje najlepšie PR projekty z regiónu Európy, Blízkeho východu a Afriky, boduje projekt ZUNO banky ako výnimočný úspech v reputačnom manažmente (Superior Achievement in Reputation Management) a ako jeden z najlepších v kategórii vytvárania imidžu firmy (Corporate Image). Projekt ZUNO riadila Silvia Kušnírová, Managing Partner agentúry, hlavným account managerom bola Nikola Jančovičová spolu s Ľubicou Škorvanekovou.
„Nová banka neprichádza ani každý deň, ani každý rok. Všetko nastavujete od nuly a predznamenávate tak charakter inštitúcie na dlhé obdobie vopred. V prípade ZUNO sme vsadili na moderný a priateľský imidž, ktorý je podporený jednoduchou a priamou komunikáciou, čo sa aj podarilo“, povedala Silvia Kušnírová.
„Každý vie, že direct banka je lacnejšia ako kamenná banka. Less Bank More Life k tomu pridáva fakt, že šetríte nielen peniaze, ale aj čas. Ten je niekedy drahší ako peniaze, a preto išlo o úspešnú kampaň“, dodal Karol Wolf, Executive Director a spolumajiteľ agentúry.
Aj vďaka tejto kampani sa z banky ZUNO stal úspešný hráč na trhu a líder v online bankingu. Slovenský komunikačný model bol čiastočne použitý aj pri spustení pobočky ZUNO v Českej republike.
Víťazi tohtoročných EMEA SABRE AWARDS budú vyhlásení na slávnostnej večeri, ktorá sa bude konať 31. mája 2012 v Bruseli.