|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. októbra 2013
Druhý cestný most cez Váh by mal Trenčanom slúžiť od marca 2015
Ukončenie modernizácie železničnej trate na traťovú rýchlosť 160 kilometrov za hodinu dokončia pravdepodobne už koncom roka 2015.
Zdieľať
Ukončenie modernizácie železničnej trate na traťovú rýchlosť 160 kilometrov za hodinu dokončia pravdepodobne už koncom roka 2015. Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Trenčín 24. októbra (TASR) – Práce na druhom cestnom moste cez rieku Váh a Biskupický kanál v Trenčíne pokračujú podľa harmonogramu a je možné očakávať, že plánované termíny sa dodržia. Plánovaný termín dokončenia v marci 2015 by nemal byť ohrozený. Povedal to dnes minister dopravy Ján Počiatek počas kontrolného dňa na moste.„Zhruba o rok a pol ten most už budú najmä obyvatelia Trenčína používať a bude to pre mesto odľahčením preťaženej dopravy v Trenčíne,“ povedal minister. Dodal, že ďalšou dobrou správou je, že sú predbežne schválené aj nenávratné finančné prostriedky z eurofondov.
Ako doplnil, malým otáznikom je napojenie na ťažiskovú Zlatovskú ulicu, ktoré v projekte nebolo. „Otázkou zostáva, ako to nafinancovať, pretože, keďže sa s tým nerátalo v projektovej dokumentácii, bol by to neoprávnený náklad z pohľadu financovania z európskych zdrojov, takže jediná šanca je, že sa na to nájdu prostriedky zo štátneho rozpočtu,“ doplnil Počiatek s tým, že budú musieť absolvovať rokovania aj s predstaviteľmi mesta.
Plagát vizualizácie nového železničného mosta cez rieku Váh v Trenčíne. Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Výstavba druhého cestného mosta cez Váh sa začala v marci minulého roka. Nový most na ceste I/61 bude dlhý 838 metrov, dĺžka nových ciest v rámci projektu je 2,45 km a dĺžka rekonštruovaných ciest 313 metrov. Stavia ho spoločnosť ZIPP-Strabag za približne 36 miliónov eur. Z tejto sumy ide 85 percent z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, zvyšných 15 percent tvorí spoluúčasť štátneho rozpočtu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR