|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
DPDgroup predstavila novú CSR stratégiu
DPDgroup, prepravná sieť, ktorej súčasťou je kuriérska spoločnosť DPD, prináša novú stratégiu korporátnej spoločenskej zodpovednosti. Naším cieľom je, aby ...
Zdieľať
Foto: Direct Parcel Distribution SK, s.r.o.
Bratislava 2. februára (OTS) - DPDgroup, prepravná sieť, ktorej súčasťou je kuriérska spoločnosť DPD, prináša novú stratégiu korporátnej spoločenskej zodpovednosti. Naším cieľom je, aby sme boli zodpovedným partnerom pre zákazníkov B2B a B2C. S týmto vedomím sme zaviedli novú stratégiu, ktorá je jednoduchá a pragmatická. Je postavená na 4 kľúčových prioritách, je prispôsobená cieľom DPDgroup a je v súlade s našou hlavnou činnosťou, ktorou je doručovanie balíkov. Záväzok k uhlíkovo neutrálnemu doručovaniu
DPDgroup meria svoj vplyv na životné prostredie a rozhodla sa znížiť svoju uhlíkovú stopu o 10 % na balík do roku 2020. Zvyšné emisie spôsobené prepravou balíkov kompenzujeme prostredníctvom šiestich environmentálnych projektov.
DPD je jedinou kuriérskou spoločnosťou, ktorá ponúka svojim zákazníkom uhlíkovo neutrálne doručovanie bez ďalších nákladov. Tento prístup oceňujú najmä zákazníci, ktorí venujú pozornosť vplyvu svojho podnikania na životné prostredie. V tejto iniciatíve nám pomáha spolupráca so spoločnosťou EcoAct, svetovým lídrom v poradenstve v oblasti nízkouhlíkových stratégií.
Inteligentné doručovanie
DPDgroup každý deň prispieva k zvyšovaniu kvality života v mestách tým, že poskytuje stále väčší výber možností doručovania a zároveň znižuje svoj negatívny vplyv na životné prostredie.
Neustále hľadáme nové metódy doručovania, a to nielen adaptáciou na infraštruktúru v mestách, v ktorých pôsobíme, ale aj na životný štýl zákazníkov. Služba Predict umožňuje príjemcom, aby si sami riadili doručenie zásielky. Tento systém zvyšuje efektívnosť riadenia doručovania a uľahčuje život našim zákazníkom. Sieť Pickup zahŕňa teraz 22 000 odberných miest na vyzdvihnutie zásielok v 14 európskych krajinách.
Foto: Direct Parcel Distribution SK, s.r.o.
Inovácie v doručovaní Chceme sa podeliť o svoje odborné znalosti a podnikateľského ducha so spoločnosťami, s ktorými spolupracujeme, aby sme prispeli k ich rozvoju. DPDgroup aktívne spolupracuje s obchodnými partnermi, aby sme spoločne nachádzali ďalšie inovácie.
Od roku 2010 spolupracujeme aj s organizáciou Ashoka, celosvetovou sieťou sociálnych podnikateľov, ktorá je zároveň lídrom v tejto oblasti a prostredníctvom tejto organizácie sme podporili už niekoľkých partnerov.
Komunita
Naším cieľom je spájať ľudí a podporovať komunity, ku ktorým máme najbližšie.
Poskytovaním bezplatného doručovania, dobrovoľníctva a fundraisingu podporujeme riešenie problémov životného prostredia, zdravotníctva a vzdelávania. Sme hrdí na to, že podporujeme projekty, ktoré majú zmysel a propagujeme myšlienku spájania komunít.
O DPD
Kuriérska spoločnosť DPD SK je členom DPDgroup, druhej najväčšej medzinárodnej siete na prepravu balíkov v Európe. Poskytuje široké portfólio služieb na Slovensku a do 230 krajín sveta. Prostredníctvom inovatívnych technológií, odborných znalostí a starostlivosti o zákazníkov poskytuje DPD kvalitné služby v oblasti prepravy tovaru pre odosielateľov, ale aj pre príjemcov.
PR kontakt:
Mgr. Andrea Bačíková, MBA, Marketing a PR manager, abacikova(AT)dpd.sk
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR