![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

GeoPost, holding francúzskej skupiny Le Groupe La Poste v súvislosti s rastom a cieľom presadzovania ešte výraznejšej prítomnosti na európskom trhu a tiež v súlade s pozíciou dvojky zaviedla novú identitu značky – DPDgroup – pre svoju medzinárodnú sieť doručovania zásielok.
Uvedením nového loga DPD a vytvorením novej značky sa DPDgroup stala chránenou obchodnou značkou a názvom zasielateľskej siete holdingu GeoPost.
Všetky dcérske spoločnosti holdingu GeoPost prijali spoločnú vizuálnu identitu a zjednotili sa pod štandardou DPDgroup. Chronopost vo Francúzsku, SEUR v Španielsku a Interlink Express v UK, ktoré si vybudovali silné pozície a dobré meno na svojich miestnych trhoch, si zachovajú svoje súčasné značky a budú vizuálnu identitu DPDgroup zavádzať postupne.

DPD vstúpilo na slovenský trh v roku 2002 a za 13 rokov svojej pôsobnosti sa stala nie len jednou z najväčších kuriérskych spoločností na Slovensku, ale sa vyprofilovala aj na lídra v inováciách. Okrem klasických a expresných kuriérskych služieb prináša svojim zákazníkom novinky, ako napríklad možnosť nechať si doručiť zásielku do siete odberných miest Pickup, či možnosť presmerovať si zásielku na inú adresu, alebo zmeniť čas doručenia prostredníctvom moderných online nástrojov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR