Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

22. februára 2011

Dôvera nemeckých spotrebiteľov posilňuje



Nemecká spotrebiteľská dôvera sa podľa aktuálneho prieskumu vo februári dostala najvyššie od októbra 2007. Ukazovateľ dôvery zameraný do budúcnosti, ktorý zverejnila v utorok agentúra ...



Zdieľať
spotrebitel obchod Foto: SITA/APBERLÍN 22. februára (WEBNOVINY) - Nemecká spotrebiteľská dôvera sa podľa aktuálneho prieskumu vo februári dostala najvyššie od októbra 2007. Ukazovateľ dôvery zameraný do budúcnosti, ktorý zverejnila v utorok agentúra GfK, vzrástol pre marec na hodnotu 6 bodov z februárových revidovaných 5,5 bodu. Analytici oslovení v prieskume agentúry Reuters očakávali mierne zlepšenie na úrovni 5,8 bodu po tom, čo februárový indikátor podľa pôvodných údajov posilnil o 5,7 %.

"Aktivita v domácej ekonomike a najmä spotreba zohrávajú stále dôležitejšiu úlohu a stali sa druhým, stabilným pilierom celkovej ekonomiky," uviedla agentúra GfK vo vyhlásení. Podľa aktuálnych prieskumov dôvera nemeckých podnikateľov tento mesiac dosiahla nové maximum a prieskumy medzi nákupnými manažérmi signalizujú rekordnú expanziu priemyselnej výroby a súkromného sektora.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Návrh nepoisťovať štátne inštitúcie narazil na kritiku
<< predchádzajúci článok
Úspory v 2. pilieri dosahujú takmer 3,8 mld. eur