Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Dopyt po vedomostiach o online je čoraz väčší



Podnikanie na internete zachutilo čoraz viac ľuďom a mnohí sa realizujú nielen v oblasti e-shopov, ale aj médií či netradičných startupov. Napriek tomu, že sa online svet zdá často jednoduchší, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 8. júla (WBN/PR) - Podnikanie na internete zachutilo čoraz viac ľuďom a mnohí sa realizujú nielen v oblasti e-shopov, ale aj médií či netradičných startupov. Napriek tomu, že sa online svet zdá často jednoduchší, nie je tomu tak a mnohí z podnikavcov narážajú na problémy, s ktorými dopredu nerátali. Napriek tomu, že svet internetu je plný zaručených rád, ako na webe úspešne podnikať, vybrať si tu správnu je niekedy ako nájsť ihlu v kope sena.


Aj preto sa projektom venujúcim sa online vzdelávaniu darí a je o ne čoraz väčší záujem. Spomedzi všetkých však najviac vyniká projekt Pricemania Academy, ktorý sa ako jediný komplexne venuje jednotlivým témam súvisiacim s online problematikou. Prvý pripravil pre svojich "študentov" možnosť semestrálne sa vzdelávať v rámci tém, ktoré sú momentálne najviac trendy. Posledný polrok bol o projekt extrémne zvýšený záujem a školenia boli na 100% vyťažené a dokonca niektoré z nich sa kvôli veľkému dopytu dočkali aj reprízy. Projekt bol zhodnotený ako mimoriadne úspešný nielen od študentov, ale aj od samotných mentorov, ktorí boli dôkladne vyberaní na základe svojich dlhoročných skúseností a prezentačných schopností. "Ako zástupca online agentúry viem, že internetový trh sa mení veľmi rýchlo a sledovať trendy, postupy a nové nástroje nie je ľahké. Aj preto vnímam vzdelávací program Pricemania Academy veľmi pozitívne. Participanti majú prístup k aktuálnym informáciám priamo od zdroja a to je veľmi cenné," tvrdí Vlado Vanek, jeden z mentorov a majiteľ agentúry Riesenia.com. Rovnaký názor má aj odborník na SEO problematiku Tibor Peták, z firmy Seochat.sk: "Zrejme to už vyznie ako klišé, ale Pricemania Academy je jedinečný projekt, zaplátaná diera na trhu, náhrada za naše nedokonalé školstvo."

"Čo sa dnes naučíš, môžeš zajtra vyskúšať a aplikovať. No a pozajtra už budeš vidieť prvé výsledky. Toto platí hlavne v online biznise, kde sa veci menia rýchlo a dynamicky. Základné princípy však zostávajú rovnaké, pretože sme stále len ľudia. Identita, logo, web a reklama sú len nástrojom komunikácie, ktorú treba vopred premyslieť a vhodne zacieliť. Detaily vám v rámci krátkeho workshopu do hláv nenalejeme, ale kľúčové princípy vás vieme naučiť rýchlo," poukazuje na momentálnu situáciu v online prostredí Tomáš Vatrt, zo spoločnosti Adbee Digital.

Účastníci školení sú väčšinou majitelia menších a stredných e-shopov, zástupcovia agentúr a marketingoví pracovníci. "Niekedy sa nám na školení zíde pestrá vzorka reprezentantov tých najrozličnejších segmentov," tvrdí Simona Budinská, project manager Pricemania Academy. "Ani to nám však nebráni v tom, aby sme účastníkov medzi sebou povzbudili k networkingu, ktorý často prerastie do následnej príjemnej spolupráce," dodáva Budinská.

Aj vďaka menším skupinkám je sám mentor vtiahnutý hlbšie do problematiky a interaktivita školení sa zvyšuje. "Do akadémie nám prichádzajú "študenti", ktorí sú z rôzneho spektra podnikania, či už sú to malé firmy alebo väčšie. Majitelia, ako aj zamestnanci. Čo však majú všetci spoločné a čo nás, ako mentorov, veľmi teší, je ich záujem sa vzdelávať. Cítime vôľu naučiť sa niečo nové a to je veľký impulz i pre nás lektorov," približuje školenia mentor Daniel Zaiček z firmy B2B group.

Podobne to vidí aj Tibor Peták. "Na SEO školenia chodia 2 typy účastníkov - jedni chcú SEO robiť sami, druhí sa snažia nasať čo najviac informácií, aby si potom mohli dobre vybrať firmu, ktorá im tieto a iné webové služby dodá. Vždy ma poteší, ak mi niekto napíše, že vďaka školeniu posunul online predaje úplne inam, alebo že som mu pomohol vo výbere správnej webdesign firmy alebo dokonca SEO agentúry."

Existenciu tohto projektu semestrálne podporujú i partneri, ktorým sa myšlienka páči a radi ju podporia. Počas letného semestra 2014 projekt podporili: prepravná spoločnosť DPD, webhostingová spoločnosť Webglobe, digitálna agentúra Adbee Digital, spoločnosť venujúca sa online platobným systémom Trustpay a spoločnosť na ochranu spotrebiteľa a jeho práv Youstice.

Nová sezóna školení Pricemania Academy bude spustená na jeseň 2014. Organizátori však už teraz pracujú na nových témach a kalendári školení. Na základe aktuálnych trendov zo zahraničia chcú oživiť program a zapojiť nielen nové témy, ale aj mentorov. Semester tradične začne eventom Pricemania Academy Kickoff, na ktorom sa v rámci teasingu predstavia zaujímavé prednášky a, samozrejme, aj samotní mentori.

Zdroj: www.pricemaniaacademy.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Úlohou a cieľom maďarskej vlády je zachovanie maďarského národa
<< predchádzajúci článok
Minister financií a prezident diskutovali o sociálnom balíčku