![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
09. júna 2016
Dopyt po luxusnom tovare rastie,tržby stúpli o 5 % na jeden bilión eur
Bohatí Američania a klienti z reformných krajín podporujú dopyt po luxusnom tovare. Globálny dopyt po drahých autách, nábytku, luxusných hoteloch, umeleckých dielach, šperkoch, ...
Zdieľať

Konzultačná spoločnosť Ernst & Young (EY) vo svojej štúdii Luxury Business Report 2016, ktorú dnes zverejnila v Mníchove, uvádza, že dopyt po luxusnom tovare síce v Číne a Rusku klesol, v Japonsku a ostatných ázijských krajinách však stúpol. Výraznou mieru k zaznamenanému vývoju prispelo aj zotavenie amerického trhu luxusného tovaru.
Zo štúdie vyplýva, že aj bohatí a majetní ľudia hľadajú akciové zľavy. Dokazuje to nárast predaja luxusného tovaru cez outletové obchody, ktorý v posledných troch rokoch stúpol o 50 % na 26 miliárd eur. Okrem toho sa všade vo svete rozrastá stredná trieda, ktorá čoraz viac prihliada na pomer cena-výkon.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR