07. októbra 2019
Logo sociálnej siete Twitter, ilustračná snímka. Foto: TASR/APBratislava 7. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava (DPB) chce intenzívnejšie informovať o svojich novinkách prostredníctvom sociálnych sietí.
"Aby ste boli o všetkom informovaní v reálnom čase a vedeli, čo robiť, keď sa v meste niečo stane, čoskoro spustíme aj Twitter," informoval DPB.
Stratégiu posilnenej komunikácie prostredníctvom sociálnych sietí odôvodňuje aj "rapídnym denným nárastom sledovateľov", a to nielen na Facebooku.
"Počet sledovateľov na Instagrame sa za posledné dva mesiace takmer zdvojnásobil," priblížil DPB.
Ocenil aj komunikáciu s cestujúcou verejnosťou prostredníctvom projektu #mamespolocnyciel.
"Reakciou na mnohé podnety, ktoré nám prichádzajú, je napríklad vyššia intenzita električiek na najvyťaženejších tratiach, úprava liniek i doplnenie nových zastávok," dodal DPB o realizovaných krokoch v rámci bratislavskej MHD.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR