![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
07. októbra 2019
Dopravný podnik Bratislava posilní komunikáciu na sociálnych sieťach
Logo sociálnej siete Twitter, ilustračná snímka.
Zdieľať

Stratégiu posilnenej komunikácie prostredníctvom sociálnych sietí odôvodňuje aj "rapídnym denným nárastom sledovateľov", a to nielen na Facebooku. "Počet sledovateľov na Instagrame sa za posledné dva mesiace takmer zdvojnásobil," priblížil DPB.
Ocenil aj komunikáciu s cestujúcou verejnosťou prostredníctvom projektu #mamespolocnyciel. "Reakciou na mnohé podnety, ktoré nám prichádzajú, je napríklad vyššia intenzita električiek na najvyťaženejších tratiach, úprava liniek i doplnenie nových zastávok," dodal DPB o realizovaných krokoch v rámci bratislavskej MHD.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR