|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. októbra 2019
Dopravný podnik Bratislava posilní komunikáciu na sociálnych sieťach
Logo sociálnej siete Twitter, ilustračná snímka.
Zdieľať
Logo sociálnej siete Twitter, ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Bratislava 7. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava (DPB) chce intenzívnejšie informovať o svojich novinkách prostredníctvom sociálnych sietí. "Aby ste boli o všetkom informovaní v reálnom čase a vedeli, čo robiť, keď sa v meste niečo stane, čoskoro spustíme aj Twitter," informoval DPB.Stratégiu posilnenej komunikácie prostredníctvom sociálnych sietí odôvodňuje aj "rapídnym denným nárastom sledovateľov", a to nielen na Facebooku. "Počet sledovateľov na Instagrame sa za posledné dva mesiace takmer zdvojnásobil," priblížil DPB.
Ocenil aj komunikáciu s cestujúcou verejnosťou prostredníctvom projektu #mamespolocnyciel. "Reakciou na mnohé podnety, ktoré nám prichádzajú, je napríklad vyššia intenzita električiek na najvyťaženejších tratiach, úprava liniek i doplnenie nových zastávok," dodal DPB o realizovaných krokoch v rámci bratislavskej MHD.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR