|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. júna 2010
Doprastav a Váhostav uvažujú o prepúšťaní
Dve z najväčších stavebných spoločností na Slovensku, firmy Doprastav, a.s., Bratislava a spoločnosť Váhostav-SK, a.s., Žilina vo štvrtok oznámili, že v prípade zastavenia prvého ...
Zdieľať
Foto: asb.sk BRATISLAVA 17. júna (WEBNOVINY) - Dve z najväčších stavebných spoločností na Slovensku, firmy Doprastav, a.s., Bratislava a spoločnosť Váhostav-SK, a.s., Žilina vo štvrtok oznámili, že v prípade zastavenia prvého balíka PPP na výstavbu diaľnice D1 medzi Martinom a Prešovom pristúpia k hromadnému prepusteniu svojich zamestnancov. Prezident Doprastavu Dušan Mráz povedal, že firma plánuje prepustiť do konca mesiaca približne 1 tis. zo svojich 3,2 tis. pracovníkov. Generálny riaditeľ Váhostavu Ján Kato uviedol, že v prípade ich firmy by sa prepúšťanie týkalo približne 500 pracovníkov z celkového počtu 1,8 tis. zamestnancov. Šéfovia oboch firiem o tom informovali počas prezentácie kvalitatívnej štúdie slovenského stavebníctva 2010, ktorú pripravila spoločnosť CEEC Research v spolupráci so spoločnosťami KMPG Slovensko a Ipsos Tambor.
Ako riaditelia Doprastavu a Váhostavu pripomenuli, ak by prvý balík PPP bol predsa len realizovaný, tak obe spoločnosti by zamestnancov neprepustili, ale naopak, museli by prijať navyše ďalších zamestnancov. Doprastav a Váhostav sú členmi medzinárodného konzorcia, ktoré by malo postaviť 5 úsekov D1 medzi Martinom a Prešovom v dĺžke 75 kilometrov v rámci prvého balíka PPP. Termín finančného uzatvorenia tohto projektu ministerstvo dopravy po dohode s koncesionárskou spoločnosťou Slovenské diaľnice, a.s. opätovne presunulo z 11. júna na 30. júna tohto roka.
SITA
Ako riaditelia Doprastavu a Váhostavu pripomenuli, ak by prvý balík PPP bol predsa len realizovaný, tak obe spoločnosti by zamestnancov neprepustili, ale naopak, museli by prijať navyše ďalších zamestnancov. Doprastav a Váhostav sú členmi medzinárodného konzorcia, ktoré by malo postaviť 5 úsekov D1 medzi Martinom a Prešovom v dĺžke 75 kilometrov v rámci prvého balíka PPP. Termín finančného uzatvorenia tohto projektu ministerstvo dopravy po dohode s koncesionárskou spoločnosťou Slovenské diaľnice, a.s. opätovne presunulo z 11. júna na 30. júna tohto roka.
SITA