
31.5.2024 (SITA.sk) - Vedeli ste, že tento rok oslávime jubilejný stý Medzinárodný deň detí? Myšlienka tohto sviatku vznikla pôvodne v Ženeve ešte v roku 1925. V rovnakom roku sa Deň detí oslavoval po prvýkrát aj v USA. Na Slovensku ho oslavujeme od roku 1952 a každoročne pripadá na 1. jún.
Doprajte svojim deťom zdravú oslavu ich dňa. Lidl sa dlhodobo zasadzuje za stratégiu spoločenskej zodpovednosti a podpory zdravého stravovania. Veľký dôraz kladie hlavne na zodpovedné a zdravé stravovanie detí. Stravovacie návyky do veľkej miery ovplyvňujú zdravie ľudí, pričom sa vytvárajú už v detstve.
Ako maloobchod s potravinami dokáže veľa pozitívne ovplyvniť. Diskont preto podporuje svojich zákazníkov v tom, aby žili zdravo a viedli k tomu aj svoje deti. To platí aj v kontexte osláv Medzinárodného dňa detí. V sobotu 1. júna dostanú všetky deti, ktoré navštívia predajne Lidl, milú pozornosť.
„
Zdravie našich zákazníkov, aj tých najmenších, je pre nás prvoradé. Preto sme sa rozhodli spríjemniť deťom ich sviatočný deň dávkou vitamínov. V sobotu 1. júna počas celej otváracej doby v predajniach po celom Slovensku dostanú všetky deti jabĺčko,“ hovorí Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika. Obchodný reťazec tak aj pri sviatku ako je Deň detí podporuje zdravie a napĺňa svoj záväzok podpory vedomej výživy, s tým spojenú nákupnú politiku a propagáciu zdravej a vyváženej stravy pre deti.
S podporou uvedomelého stravovania Lidl začal ešte v roku 2018, kedy si stanovil cieľ znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek v priemere o pätinu. Prioritne sa pritom zameriava na produkty, ktoré konzumujú deti. Od minulého roka reťazec nastavil aj nové štandardy marketingovej komuinkácie výrobkov pre deti.
„
Snažíme sa dávať do popredia viac čerstvých produktov, mäso z welfare chovov, BIO sortiment, vegetariánske či vegánske produkty. Prijali sme záväzok čo sa týka komunikácie produktov pre deti, rozširujeme ponuku produktov bez éčok a konzervantov a na obaloch výrobkov sa postupne objavuje označenie výživovej hodnoty výrobkov tzv. Nutriscore. Takisto sa v propagačných materiáloch viac nebudú objavovať deti s nezdravými produktami. Ide teda naozaj o celistvý a dlhodobý prístup,“ doplnil Tomáš Bezák.
Všetky záväzky diskontu zákazníci nájdu na webovej stránke
www.spolocenskazodpovednost.sk.
Bližšie informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete aj na stránkach
www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.
Facebook:
https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram:
https://instagram.com/lidlsk/
YouTube:
https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn:
https://sk.linkedin.com/company/lidl-slovenska-republika
Zdroj: SITA.sk - Doprajte svojim deťom zdravú oslavu ich dňa! © SITA Všetky práva vyhradené.