Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

30. novembra 2006

Dôležitým momentom v obchode je garancia kvality pre zákazníka



Dňa 30.11.2006 sa na pôde Ministerstva hospodárstva SR konal odborný seminár na tému: „Spolupráca medzi dodávateľom a odberateľom – garancia kvality pre zákazníka“. Organizátormi ...



Zdieľať

BRATISLAVA 30. novembra (WN/PR) - Dňa 30.11.2006 sa na pôde Ministerstva hospodárstva SR konal odborný seminár na tému: „Spolupráca medzi dodávateľom a odberateľom – garancia kvality pre zákazníka“. Organizátormi podujatia boli Zväz obchodu a cestovného ruchu SR, Britská obchodná komora v SR a Potravinárska komora Slovenska. Záštitu prevzal Minister hospodárstva SR, Ľubomír Jahnátek, ktorý v úvode podujatia vystúpil s krátkym príspevkom. Vyslovil presvedčenie, že odborný seminár bude prínosom nielen pre dialóg medzi výrobou, obchodom, dodávateľom a spotrebiteľom, ale i pri vytváraní a formovaní legislatívy na pôde Ministerstva hospodárstva SR.

Cieľom podujatia bolo vytvoriť príležitosť na stretnutie odborníkov a spoločne prediskutovať témy, ktoré aktuálne rezonujú vo vzťahu výroba – obchod – spotrebiteľ – štátna správa – kontrolné orgány. Všetky tieto zložky vstupujú do procesu obchodu a služieb. Ak je tento vzťah pozitívny, pozitívne sa formuje podnikateľské prostredie a nákupné prostredie pre spotrebiteľa.

Účastníkmi seminára boli zástupcovia výroby, obchodu, spotrebiteľských organizácií, pracovníci štátnej správy - Ministerstvo hospodárstva SR, Ministerstvo pôdohospodárstva SR, zástupcovia výborov NR SR, predstavitelia stavovských organizácii, kontrolných orgánov, akademické osobnosti i odborní novinári.

V rámci programu odborného seminára vystúpili významní zástupcovia výroby, obchodu i štátnych a kontrolných orgánov. Prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, Pavol Konštiak, zdôraznil, že výroba a obchod sú v záujme udržania korektných a vyvážených vzťahov v prospech spotrebiteľa „odsúdení“ na spoluprácu.

Odborný seminár je dôkazom toho, že zástupcovia všetkých zúčastnených strán - výrobcovia, obchodníci, kontrolné orgány, ministerstvá - sú schopní viesť serióznu komunikáciu na tému kvalita produktov a služieb na odbornej úrovni.

Maloobchod prešiel od začiatku 90. rokov dlhú pozitívnu kvalitatívnu cestu, lebo sa buduje systémovo na všetkých úrovniach /výroba – distribúcia – predaj/. Obchodné reťazce a nákupné centrá predstavujú modernú a progresívnu časť maloobchodu a prinášajú nové možnosti a priestor na skvalitnenie ponuky.

Dôležitým momentom v obchode sa stále viac stáva spoločenská zodpovednosť, o ktorej vo svojom príspevku hovoril i Pavol Konštiak. Príkladom spolupráce v rámci spoločenskej zodpovednosti voči spotrebiteľovi je i deklarácia, ktorú v novembri tohto roku podpísali Zväz obchodu a cestovného ruchu SR a Potravinárska komora Slovenska.

Zákazník si zvykol na kvalitu ako na každodennú samozrejmosť. Preto je veľmi dôležité mať na mysli, že na prvom mieste vždy zostane zákazník.

Kontakt:

INCOMA Slovakia, s.r.o., Mišíkova 10, 811 06 Bratislava, tel: 02/54418969, fax: 02/54418231

e-mail: info@incoma.sk, www.incoma.sk

INCOMA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
MVO: Politici nedodržali sľub o 2% z dane z príjmu
<< predchádzajúci článok
Bush ubezpečil al-Málikího o podpore