|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. novembra 2006
Dôležitým momentom v obchode je garancia kvality pre zákazníka
Dňa 30.11.2006 sa na pôde Ministerstva hospodárstva SR konal odborný seminár na tému: „Spolupráca medzi dodávateľom a odberateľom – garancia kvality pre zákazníka“. Organizátormi ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. novembra (WN/PR) - Dňa 30.11.2006 sa na pôde Ministerstva hospodárstva SR konal odborný seminár na tému: „Spolupráca medzi dodávateľom a odberateľom – garancia kvality pre zákazníka“. Organizátormi podujatia boli Zväz obchodu a cestovného ruchu SR, Britská obchodná komora v SR a Potravinárska komora Slovenska. Záštitu prevzal Minister hospodárstva SR, Ľubomír Jahnátek, ktorý v úvode podujatia vystúpil s krátkym príspevkom. Vyslovil presvedčenie, že odborný seminár bude prínosom nielen pre dialóg medzi výrobou, obchodom, dodávateľom a spotrebiteľom, ale i pri vytváraní a formovaní legislatívy na pôde Ministerstva hospodárstva SR.
Cieľom podujatia bolo vytvoriť príležitosť na stretnutie odborníkov a spoločne prediskutovať témy, ktoré aktuálne rezonujú vo vzťahu výroba – obchod – spotrebiteľ – štátna správa – kontrolné orgány. Všetky tieto zložky vstupujú do procesu obchodu a služieb. Ak je tento vzťah pozitívny, pozitívne sa formuje podnikateľské prostredie a nákupné prostredie pre spotrebiteľa.
Účastníkmi seminára boli zástupcovia výroby, obchodu, spotrebiteľských organizácií, pracovníci štátnej správy - Ministerstvo hospodárstva SR, Ministerstvo pôdohospodárstva SR, zástupcovia výborov NR SR, predstavitelia stavovských organizácii, kontrolných orgánov, akademické osobnosti i odborní novinári.
V rámci programu odborného seminára vystúpili významní zástupcovia výroby, obchodu i štátnych a kontrolných orgánov. Prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, Pavol Konštiak, zdôraznil, že výroba a obchod sú v záujme udržania korektných a vyvážených vzťahov v prospech spotrebiteľa „odsúdení“ na spoluprácu.
Odborný seminár je dôkazom toho, že zástupcovia všetkých zúčastnených strán - výrobcovia, obchodníci, kontrolné orgány, ministerstvá - sú schopní viesť serióznu komunikáciu na tému kvalita produktov a služieb na odbornej úrovni.
Maloobchod prešiel od začiatku 90. rokov dlhú pozitívnu kvalitatívnu cestu, lebo sa buduje systémovo na všetkých úrovniach /výroba – distribúcia – predaj/. Obchodné reťazce a nákupné centrá predstavujú modernú a progresívnu časť maloobchodu a prinášajú nové možnosti a priestor na skvalitnenie ponuky.
Dôležitým momentom v obchode sa stále viac stáva spoločenská zodpovednosť, o ktorej vo svojom príspevku hovoril i Pavol Konštiak. Príkladom spolupráce v rámci spoločenskej zodpovednosti voči spotrebiteľovi je i deklarácia, ktorú v novembri tohto roku podpísali Zväz obchodu a cestovného ruchu SR a Potravinárska komora Slovenska.
Zákazník si zvykol na kvalitu ako na každodennú samozrejmosť. Preto je veľmi dôležité mať na mysli, že na prvom mieste vždy zostane zákazník.
Kontakt:
INCOMA Slovakia, s.r.o., Mišíkova 10, 811 06 Bratislava, tel: 02/54418969, fax: 02/54418231
e-mail: info@incoma.sk, www.incoma.sk
INCOMA