|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. januára 2014
Dobierku pri nákupe cez internet preferuje 58 % Slovákov
Online nakupovanie - Ilustračné foto
Zdieľať
Bratislava 26. januára (TASR) – Dobierka ostáva aj naďalej najobľúbenejším spôsobom platby Slovákov za tovar kúpený v internetových obchodoch, preferuje ju totiž 58 % opýtaných. Jej popularita ale medziročne klesla o 7 % v prospech platby kartou a osobného odberu tovaru. Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Druhým najpopulárnejším spôsobom platby je bankový prevod, ktorý preferuje 14 % respondentov. Za ním nasleduje platba kartou cez internet, ktorú využíva 13 % respondentov, pre 10 % Slovákov je najpohodlnejší osobný odber tovaru," vyčíslil riaditeľ NMS Michal Osuský.
"Nárast obľúbenosti platobných kariet súvisí aj so zvyšujúcou sa dôverou Slovákov v online nákupy. Dvojnásobnému rastu popularity osobných odberov zase pomohlo rozšírenie siete kamenných prevádzok a odberných miest, ku ktorému pristupujú najmä väčšie e-shopy," dodal riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
"Druhým najpopulárnejším spôsobom platby je bankový prevod, ktorý preferuje 14 % respondentov. Za ním nasleduje platba kartou cez internet, ktorú využíva 13 % respondentov, pre 10 % Slovákov je najpohodlnejší osobný odber tovaru," vyčíslil riaditeľ NMS Michal Osuský.
"Nárast obľúbenosti platobných kariet súvisí aj so zvyšujúcou sa dôverou Slovákov v online nákupy. Dvojnásobnému rastu popularity osobných odberov zase pomohlo rozšírenie siete kamenných prevádzok a odberných miest, ku ktorému pristupujú najmä väčšie e-shopy," dodal riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR