|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. januára 2018
Do konca roka bude mať 50% dospelých predplatené dve internetové médiá
V roku 2018 bude jedna miliarda cestujúcich, resp. jedna štvrtina všetkých cestujúcich, cestovať v lietadlách s funkčným internetovým pripojením priamo počas letu ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 17. januára (TASR) - V roku 2018 bude jedna miliarda cestujúcich, resp. jedna štvrtina všetkých cestujúcich, cestovať v lietadlách s funkčným internetovým pripojením priamo počas letu (in-flight connectivity – IFC). Tento údaj znamená odhadovaný nárast cestujúcich využívajúcich internet o 20 %. Spoločnosť Deloitte predpovedá veľký pokrok v strojovom učení pre podniky a celosvetový záujem spotrebiteľov o predplácanie digitálneho obsahu. Vyplýva to zo 17. vydania Prognóz v oblasti technológií, médií a telekomunikácií (TMT).Odborníci spoločnosti Deloitte si myslia, že živé vysielanie a rôzne naživo prenášané udalosti prinesú v roku 2018 priame príjmy vo výške 545 miliárd USD, čo je zvýšenie o jedno percento oproti roku 2017. Veľká väčšina týchto príjmov (537 miliárd USD alebo 98,5 %) sa očakáva z tradičných sektorov, zvyšok bude pochádzať z live streamingu a z e-športov.
"Živé vysielanie na trhu prežije, a to aj napriek tomu, že spotrebitelia majú čoraz väčší záujem o obsah na požiadanie alebo návštevu udalostí na diaľku prostredníctvom médií. Platí to aj v súčasnosti, keď je mantrou médií systém „to, čo chcete, kedy chcete a kde chcete“. Spotrebitelia aj naďalej chcú živé prenosy, pretože je to zároveň vzrušujúce a pohodlné. V mnohých ohľadoch sú živé prenosy cez digitálne médiá dokonca produktívnejšie a výhodnejšie,“ vysvetľuje Michal Kopanič, partner spoločnosti Deloitte a odborník na digitálne technológie.
Spotrebitelia sú čoraz ochotnejší zaplatiť za digitálny obsah. Spoločnosť Deloitte predpovedá, že do konca roka 2018 bude mať 50 % dospelých v rozvinutých krajinách predplatené aspoň dve internetové médiá. Do konca roka 2020 by sa mal tento priemer dokonca zdvojnásobiť na štyri internetové médiá.
TASR informovala spoločnosť Deloitte.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR