Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

17. februára 2014

Do daňového call centra sa bude dať telefonovať dlhšie



Finančná správa v súvislosti s blížiacim sa termínom na podanie kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty (DPH) predlžuje úradné hodiny call centra. To bude počas pracovných dní k dispozícii ...



Zdieľať
podnikatel hnev telefon BRATISLAVA 17. februára (WEBNOVINY) - Finančná správa v súvislosti s blížiacim sa termínom na podanie kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty (DPH) predlžuje úradné hodiny call centra. To bude počas pracovných dní k dispozícii od 8.00 do 19.00 hod. Informovala o tom v pondelok finančná správa.


Poradiť sa bude možné aj počas nadchádzajúceho víkendu, a to v čase od 8.00 do 16.00 hod. Ako ďalej upozornili daniari, v posledný deň podávania kontrolných výkazov, teda budúci utorok, budú operátori na linkách až do polnoci.

Finančná správa na svojom portáli zverejnila aj videonávod a príručku na vypĺňanie kontrolného výkazu. Pre podnikateľov je tlačivo výkazu k dispozícií v aplikácii eDane, v osobnej internetovej zóne klienta a je tiež voľne prístupné medzi daňovými a colnými formulármi na jej portáli.

Firmy, ktoré sú platiteľmi DPH, majú povinnosť podať kontrolný výkaz za prvý mesiac do 25. februára 2014.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Polysacharidy na báze húb
<< predchádzajúci článok
Sberbank Slovensko za rok prešla zo straty do zisku