Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. mája 2012

Dnes je éra H2H, human to human



Ako robiť úspešne online kampane, o tom bol aj ďalší ročník konferencie Marketing Live 2012. Pán Tomáš Jindřišek z Dark Side poznamenal, že ľudia na sociálnych sieťach hľadajú spravidla dve veci: ...



Zdieľať
BRATISLAVA 2. mája (WBN/PR) - Ako robiť úspešne online kampane, o tom bol aj ďalší ročník konferencie Marketing Live 2012. Pán Tomáš Jindřišek z Dark Side poznamenal, že ľudia na sociálnych sieťach hľadajú spravidla dve veci: zábavu alebo kvalitný odborný obsah. Preto je veľmi dôležité, aký obsah ponúkate svojim fanúšikom, čo má pre cieľovú skupinu pridanú hodnotu. Pre niektoré produkty je vhodné využívať hry ako reklamný nosič. Ďalší prednášajúci pán Tomáš Potěšil z B2B Group poukázal na desať najväčších chýb, ktoré sa vyskytujú pri online komunikácii. Primárnou chybou je, že online a offline oddelenia spolu nekomunikujú, pretože nesedia v jednej kancelárii. Pán Adam Pardel z Kremsa Digital upozornil na vyhnutie sa recyklácií úspešných online konceptov, ktoré sú už ošúchané a treba mať odvahu vystúpiť z davu a priniesť niečo nové originálne. Francúzska, pani Delphine Remy-Boutang, ktorá pracovala 11 rokov pre IBM porozprávala o tom, ako sa IBM transformovalo do sociálneho biznisu. Označila dnešnú dobu ako H2H, teda human to human v prvom rade, teda ľudia chcú komunikovať s ľuďmi, nie so značkou. Dušan Murčo, country manažér Martinus.cz sa podelil s účastníkmi konferencie o skúsenosti komunikovania spoločnosti Martinus.sk na Twitteri. Poznamenal, že ľudia, ktorí sú na Twitteri sú zväčša marketéri alebo ľudia, ktorí sa zaujímajú o technológie a poskytnú objektívnejšiu kritiku ako ľudia na Facebooku. Poznamenal, že netreba podceňovať sociálnu sieť iba preto, že má málo userov, môže mať podstatný vplyv na vašu značku. Konferenciu uzatvoril pán Marek Prchal zo spoločnosti Kraus a hovoril aj o tom, ako využiť krízovú situáciu vo svoj prospech a ako komunikovať s tzv. „hatermi“ na sociálnych sieťach.


Konferencia sa uskutočnila vďaka generálnemu partnerovi: Adobe systems Hlavnému partnerovi: Fiat a partnerom: Pricemania.sk, BizsnisWeb a OMD.

Autor: Michaela Ježíková, In Form Slovakia

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vládny program je podľa SDKÚ-DS bianko šek pre ministrov
<< predchádzajúci článok
Na Slovensku panujú tropické teploty, v Tatrách sa lyžuje