|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
dm znižuje ceny základných potravín vlastných značiek
Tagy: PR
Súčasťou potravinového sortimentu dm drogerie markt je široké zastúpenie biopotravín a doplnkov výživy. Spoločnosť sa chce aj pri týchto produktových kategóriách sústrediť na ich dostupnosť pre ...
Zdieľať
26.9.2024 (SITA.sk) - Súčasťou potravinového sortimentu dm drogerie markt je široké zastúpenie biopotravín a doplnkov výživy. Spoločnosť sa chce aj pri týchto produktových kategóriách sústrediť na ich dostupnosť pre Slovákov.
Začiatkom septembra bolo zlacnených vyše 200 vybraných výrobkov značiek dm: dmBio, Ivorell a Mivolis. Zníženie cien sa dotklo rastlinných nápojov, zeleninových štiav, cestovín, nátierok, orieškov, sušeného ovocia a iných produktov.
Dm chce byť v povedomí zákazníkov nielen prostredníctvom kozmetiky, produktov telovej starostlivosti či čistiacich potrieb do domácnosti. "Sme aj dôležitým predajcom základných potravín," zdôrazňuje konateľ spoločnosti dm Martin Podhradský. Približne tretinu potravinového sortimentu možno zaradiť do kategórie základných potravín – vrátane cestovín a múky, ale aj výrobkov ako olivy, jablčný ocot a repkový olej. Rovnako ako pri celom sortimente aj tu platí prísľub dlhodobo výhodných cien: zákazníci v dm nakupujú vždy výhodne, bez potreby sledovať krátkodobé akcie, pretože dm garantuje ceny platné minimálne počas štyroch mesiacov. "Z prieskumu trhu vieme, že mnoho ľudí si už nemôže dovoliť biopotraviny či doplnky výživy. Preto sa chceme čoraz viac presadzovať ako jeden z najlacnejších predajcov týchto kategórií na slovenskom trhu," hovorí Martin Podhradský.
Na popredných miestach v rámci znižovania cien sa umiestnili tovarové skupiny sušeného ovocia, rastlinných nápojov a zeleninových štiav značky dmBio. Cenové skoky zaznamenali aj vybrané druhy cestovín, müsli, oleje, hotové omáčky, korenia, krémy a pasty, jadierka aj nátierky alebo nápoje zn. Ivorell.
Napríklad 500-gramové balenie špaldových penne značky dmBio je teraz k dispozícii za 1 euro 95 centov namiesto pôvodnej ceny 2 eurá 45 centov. O 50 centov lacnejšie je aj pesto s píniovými orechmi a aj litrový rastlinný ovsený nápoj značky dmBio. O takmer euro lacnejšie sú 200-gramové nelúpané mandle značky dmBio, aktuálne za 3 eurá 95 centov.
Počas leta sa zlacnenie dotklo aj iných skupín sortimentu značiek dm, konkrétne prostriedkov na pranie a upratovanie a potrieb do domácnosti.
Pri akomkoľvek znižovaní cien pritom v dm nejde o krátkodobú záležitosť, pretože podstatou stratégie vždy výhodných cien je ich dlhodobosť. Svedčia o tom produkty, ktorých cena nebola zvýšená už roky. Toto je zoznam produktov značiek dm, ktoré si dlhodobo držia nezvýšenú cenu a sú najobľúbenejšie medzi zákazníkmi.
Zoznam TOP produktov značiek dm, ktoré si dlhodobo držia zníženú cenu
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - dm znižuje ceny základných potravín vlastných značiek © SITA Všetky práva vyhradené.
Začiatkom septembra bolo zlacnených vyše 200 vybraných výrobkov značiek dm: dmBio, Ivorell a Mivolis. Zníženie cien sa dotklo rastlinných nápojov, zeleninových štiav, cestovín, nátierok, orieškov, sušeného ovocia a iných produktov.
Dm chce byť v povedomí zákazníkov nielen prostredníctvom kozmetiky, produktov telovej starostlivosti či čistiacich potrieb do domácnosti. "Sme aj dôležitým predajcom základných potravín," zdôrazňuje konateľ spoločnosti dm Martin Podhradský. Približne tretinu potravinového sortimentu možno zaradiť do kategórie základných potravín – vrátane cestovín a múky, ale aj výrobkov ako olivy, jablčný ocot a repkový olej. Rovnako ako pri celom sortimente aj tu platí prísľub dlhodobo výhodných cien: zákazníci v dm nakupujú vždy výhodne, bez potreby sledovať krátkodobé akcie, pretože dm garantuje ceny platné minimálne počas štyroch mesiacov. "Z prieskumu trhu vieme, že mnoho ľudí si už nemôže dovoliť biopotraviny či doplnky výživy. Preto sa chceme čoraz viac presadzovať ako jeden z najlacnejších predajcov týchto kategórií na slovenskom trhu," hovorí Martin Podhradský.
Na popredných miestach v rámci znižovania cien sa umiestnili tovarové skupiny sušeného ovocia, rastlinných nápojov a zeleninových štiav značky dmBio. Cenové skoky zaznamenali aj vybrané druhy cestovín, müsli, oleje, hotové omáčky, korenia, krémy a pasty, jadierka aj nátierky alebo nápoje zn. Ivorell.
Napríklad 500-gramové balenie špaldových penne značky dmBio je teraz k dispozícii za 1 euro 95 centov namiesto pôvodnej ceny 2 eurá 45 centov. O 50 centov lacnejšie je aj pesto s píniovými orechmi a aj litrový rastlinný ovsený nápoj značky dmBio. O takmer euro lacnejšie sú 200-gramové nelúpané mandle značky dmBio, aktuálne za 3 eurá 95 centov.
Počas leta sa zlacnenie dotklo aj iných skupín sortimentu značiek dm, konkrétne prostriedkov na pranie a upratovanie a potrieb do domácnosti.
Pri akomkoľvek znižovaní cien pritom v dm nejde o krátkodobú záležitosť, pretože podstatou stratégie vždy výhodných cien je ich dlhodobosť. Svedčia o tom produkty, ktorých cena nebola zvýšená už roky. Toto je zoznam produktov značiek dm, ktoré si dlhodobo držia nezvýšenú cenu a sú najobľúbenejšie medzi zákazníkmi.
Zoznam TOP produktov značiek dm, ktoré si dlhodobo držia zníženú cenu
Značka dm | Produkt | Nezvýšená Cena od | Cena |
Dontodent | Medzizubné kefky konické jemné, 6 ks | nezvýšené od 04. 11. 2017 | 1,95 € |
Dontodent | Zubná pasta Sensitive, 125 ml | nezvýšené od 04.04.2019 | 0,95 € |
babylove | Vlhčené utierky sensitive, 4 × 80, 320 ks | nezvýšené od 22. 03. 2020 | 4,95 € |
babylove | Plienky Premium veľ. 5 junior (10 – 16 kg) Jumbo Pack, 72 ks | nezvýšené od 08. 10. 2020 | 12,95 € |
babylove | Detský umývací gél sensitive náhradná náplň, 500 ml | nezvýšené od 16. 12. 2021 | 1,95 € |
Denkmit | Univerzálne vlhčené utierky so sviežou vôňou, 50 ks | nezvýšené od 01. 01. 2022 | 1,25 € |
Denkmit | Čistiaci prostriedok na kúpeľne Nature, 750 ml | nezvýšené od 26. 04. 2022 | 1,25 € |
Balea | Krémový sprchovací gél Sensitive, 300 ml | nezvýšené od 01. 05. 2022 | 0,85 € |
ebelin | Odličovacie tampóny, 140 ks | nezvýšené od 01. 06. 2022 | 1,05 € |
babylove | Podložky na prebaľovanie, 10 ks | nezvýšené od 01. 07. 2022 | 2,95 € |
Denkmit | Tuhé žlčové mydlo na odstraňovanie fľakov, 100 g | nezvýšené od 02. 07. 2022 | 0,95 € |
dmBio | Ovocná tyčinka jablko a banán, 25 g | nezvýšené od 01.10.2022 | 0,70 € |
Saugstark & Sicher | Kuchynské utierky recyklované 2 × 140, 280 útržkov | nezvýšené od 23. 12. 2022 | 1,25 € |
DEIN BESTES | Mlieko pre mačky s vitamínom D3 a E, 200 ml | nezvýšené od 01. 02. 2023 | 0,65 € |
Denkmit | Prací prášok na farebnú bielizeň, 20 PD | nezvýšené od 01. 02. 2023 | 4,25 € |
Sanft & Sicher | Toaletný papier Classic, 10 × 220, 10 ks | nezvýšené od 11. 02. 2023 | 4,25 € |
Balea | Regeneračný šampón na vlasy s mandľovým olejom Intensiv Pflege, 300 ml | nezvýšené od 17.02.2023 | 1,25 € |
Balea | Intenzívny kondicionér na vlasy Intensiv Pflege s mandľovým olejom, 300 ml | nezvýšené od 23. 02. 2023 | 1,25 € |
Dontodent | Ústna voda Sensitive, 500 ml | nezvýšené od 01. 05. 2023 | 1,45 € |
DEIN BESTES | Krmivo pre mačky hovädzie v omáčke, 415 g | nezvýšené od 01. 06. 2023 | 0,95 € |
Balea | Krémovo-olejové telové mlieko s mandľovým olejom, 200 ml | nezvýšené od 20. 07. 2023 | 2,15 € |
Balea | Pleťový koncentrát Vitamin C – 7 kapsúl, 7 ks | nezvýšené od 14. 09. 2023 | 1,45 € |
Balea | Tekuté krémové mydlo malina a magnólia, náhradná náplň, 850 ml | nezvýšené od 14. 09. 2023 | 0,95 € |
Denkmit | WC čistiaca pena s citrónovou vôňou, 500 ml | nezvýšené od 21. 12. 2023 | 1,65 € |
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - dm znižuje ceny základných potravín vlastných značiek © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: PR
nasledujúci článok >>
Holečková a Žitňanská chcú presadiť 5-percentnú DPH na menštruačné vložky a tampóny, argumentujú menštruačnou chudobou (video)
Holečková a Žitňanská chcú presadiť 5-percentnú DPH na menštruačné vložky a tampóny, argumentujú menštruačnou chudobou (video)
<< predchádzajúci článok
Gastro aj ubytovanie budú po novom v 5-percentnej sadzbe DPH. Keteti očakáva viac pracovných miest a vyššie príjmy pre regióny
Gastro aj ubytovanie budú po novom v 5-percentnej sadzbe DPH. Keteti očakáva viac pracovných miest a vyššie príjmy pre regióny