Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

01. augusta 2014

Diváci prijali Leto v Štúdiu L+S s nadšením



Novinka Štúdia L+S v podobe špeciálneho júlového programu sa stretla s veľkým úspechom. Všetkých jedenásť večerov bolo vypredaných a do divadla tak spolu prišlo cez 2200 divákov. ,,Skúsili sme, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 1. augusta (WBN/PR) - Novinka Štúdia L+S v podobe špeciálneho júlového programu sa stretla s veľkým úspechom. Všetkých jedenásť večerov bolo vypredaných a do divadla tak spolu prišlo cez 2200 divákov. ,,Skúsili sme, či je leto pre divadlo zakliate. Diváci náš presvedčili o opaku. Jedenásť spoločných večerov, plných spontánnej radosti naozaj stálo za to a už teraz rozmýšľame, čo ponúkneme budúci rok," hovorí výkonný riaditeľ divadla Pavol Danišovič.


Hrala sa osvedčená klasika, ale aj najnovšie inscenácie divadla – pesničkové Spomínanie na Paríž či vtipne zrežírované Listy Emilovi, ktoré mali premiéru len tento rok. Aj za krátky čas si však stihli nájsť svojich fanúšikov. Scéna Štúdia L+S patrila počas júla aj dvom koncertom, ktoré boli zaplnené do posledného miesta. Najskôr publikum ocenilo veľkým standing ovation dvojicu Milan Lasica a Peter Lipa, potom v divadle zožala úspech skvelá Sima Martausová so skupinou.

Štúdio L+S počas prvého ,,prázdninového" mesiaca hosťovalo aj mimo Bratislavy. Okrem tradičných zájazdových predstavení bolo pozvané aj na festival Pohoda, kde sa hrala inscenácia inšpirovaná pesničkami Jara Filipa a Milana Lasicu Spomínam na Paríž.

August bude v Štúdiu L+S síce prázdninový, ale bude sa pracovať aj na prípravách novej, 32. sezóny. Tá odštartuje 10. septembra a jednou z noviniek bude nakrúcanie relácie Show Jana Krausa. Premiéra pripravovanej hry v réžii Eduarda Kudláča, v ktorej sa objavia Tomáš Maštalír a Marian Miezga, je naplánovaná na koniec októbra.

Leto v Štúdiu L+S pod hlavičkou Kultúrne leto a hradné slávnosti Bratislava 2014 podporili:
Generálni reklamní partneri: Slovenská sporiteľňa, spoločnosť SLOVNAFT, a.s.
Reklamní partneri: Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, Mesto Bratislava, hotel Tatra, Produkčný dom Forza
Produktoví partneri: Staropramen Sládkova Limonáda, výrobca šumivých vín HUBERT J.E., čerstvo upražená gurmánska káva BARZZUZ, MoshiMoshi – poctivé bistro a donáška zdravej stravy, Giraffe Bakery - sladké radosti z kvalitných surovín, Kvetnet.sk - najkrajšie kvety na internete.
Mediálni partneri: Rádio Jemné, denník Pravda, týždenníky Slovenka a .týždeň, OK magazín Slovensko, Kam do mesta, webnoviny.sk, kedykam.sk, hudba.sk a BigMedia.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vstupenky na viedenský koncert Johna Legenda sú v predaji
<< predchádzajúci článok
Lorde sa postarala o soundtrack snímky Hry o život: Drozdajk