|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. októbra 2009
Diskusia o autosalónoch na Slovensku
Nedávno sa v médiách rozpútala diskusia o nepotrebnosti dvoch autosalónov na Slovensku. Pozrime sa na reálne fakty prostredníctvom čísiel. Jedným z hlavných ukazovateľov kvality autosalónov je ...
Zdieľať
BRATISLAVA 7. októbra (WN/PR) - Nedávno sa v médiách rozpútala diskusia o nepotrebnosti dvoch autosalónov na Slovensku. Pozrime sa na reálne fakty prostredníctvom čísiel.
Jedným z hlavných ukazovateľov kvality autosalónov je počet automobilových značiek zastupovaných importérmi. Zatiaľ čo na jar 2009 v Bratislave importéri zastupovali 33 značiek, v Nitre len dve. Úroveň svetových autosalónov sa meria aj prostredníctvom počtu výstavných premiér. Návštevníci v Bratislave ich mohli vzhliadnuť 55, kým v Nitre sa ich objavilo menej ako 10.
Čo sa týka rozdielov v uvedených ukazovateľoch, nejedná sa o nový trend, tieto rozdiely boli badateľné už v roku 2008. Autosalón v Bratislave v roku 2009 pod vplyvom neľahkej ekonomickej situácie v automobilovom priemysle bol o niečo slabší v porovnaní s jeho predchádzajúcim rekordným ročníkom 2008.
Návštevnosť, počet vystavovaných premiér, reprezentatívne zastúpenie prémiových automobilových značiek potvrdzujú pevné postavenie Bratislavského autosalónu v Stredoeurópskom regióne.
Čo sa týka rozdielov v uvedených ukazovateľoch, nejedná sa o nový trend, tieto rozdiely boli badateľné už v roku 2008. Autosalón v Bratislave v roku 2009 pod vplyvom neľahkej ekonomickej situácie v automobilovom priemysle bol o niečo slabší v porovnaní s jeho predchádzajúcim rekordným ročníkom 2008.
Návštevnosť, počet vystavovaných premiér, reprezentatívne zastúpenie prémiových automobilových značiek potvrdzujú pevné postavenie Bratislavského autosalónu v Stredoeurópskom regióne.