|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. júna 2011
Digitalizácia neobchádza ani pivovarníctvo
Ako sa dostať do podniku, v ktorom čapujú vaše obľúbené pivo? Ako zistiť, či si už môžete sadnúť za volant bez obáv, že ešte nafúkate? Možností je hneď niekoľko.
Zdieľať
Pivovarnícka spoločnosť uľahčuje spotrebiteľom cestu k výnimočnému pivu aj najnovšími technológiami a možnosťami, ktoré ponúkajú moderné mobilné zariadenia.
Touto filozofiou sa uberala pri vytváraní aplikácie Pilsner kompas. Dá sa použiť kedykoľvek, keď používateľa prepadne smäd a chuť na dobré pivo. Stiahnutie aplikácie je zadarmo a spustiť ju je možné na prístrojoch s operačným systémom Android a zariadení iPhone. Princíp aplikácie je jednoduchý. Po jej otvorení sa v grafickom rozhraní zobrazí namiesto strelky klasického kompasu fľaša Pilsner Urquell. Hrdlo fľaše po chvíli ukáže smer a vzdialenosť do najbližšieho oficiálneho Pilsner Pubu. Používateľ ich má na výber viac ako 40. Samozrejmosťou je prepojenie so službou Google Mapy, čo poskytuje možnosť presnej navigácie. „Vytvorením aplikácie sme chceli našim spotrebiteľom uľahčiť hľadanie miesta, kde by si mohli vychutnať svoje obľúbené pivo,“ hovorí Zuzana Lošáková, hovorkyňa spoločnosti Pivovary Topvar, a. s. Úspech aplikácie dokazuje aj fakt, že v prvých dňoch od jej sprístupnenia v App Store sa dostala na prvé miesto vo svojej kategórii. Taktiež sa umiestnila na druhom mieste v kategórii Brandované aplikácie v rámci súťaže o najlepšie slovenské mobilné aplikácie AppsRulezz 2011.
„Samotný úspech aplikácie nám ukazuje, že je to v dnešnej dobe jedna zo správnych ciest, ako osloviť spotrebiteľa a priniesť mu pridanú hodnotu, ktorú mu iné médiá neposkytnú. Samozrejme, nakoľko ide o nové médium, vyžaduje si to inovatívneho a moderného zadávateľa. Pivovary Topvar ním rozhodne sú,“ hovorí Martin Woska, Digital director agentúry TRIAD Advertising, ktorá aplikáciu vytvorila.
Ďalšia aplikácia úzko súvisí so zodpovednou konzumáciou alkoholu. Ide o alkohol tester, ktorý na základe zadaných údajov vypočíta hladinu alkoholu v krvi, čas, kedy klesne alkohol v krvi na nulu a zobrazí ďalšie užitočné informácie, medzi inými aj riziká nadmernej konzumácie alkoholických nápojov. „Naším cieľom je, aby sa pivo pilo zodpovedne. Len tak dokáže spotrebiteľom priniesť potešenie pri jeho konzumácii s priateľmi,“ hovorí Miriam Šramová, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Pivovary Topvar, a. s a dodáva: „Zároveň veríme, že prevencia je ten správny spôsob, ako prispieť k zníženiu dopravných nehôd spôsobených alkoholom. Sme presvedčení, že táto aplikácia bude v tomto smere užitočná.“ Pri výpočte sa zohľadňujú parametre ako vek, pohlavie, hmotnosť, množstvo vypitého alkoholu ako aj jeho druh a čas začiatku konzumácie.Nakoľko je však odbúravanie alkoholu závislé od mnohých individuálnych faktorov, informácie, ktoré aplikácia vypočíta, sú orientačné. Alkohol tester je prístupný v App Store pre zariadenia iPhone. Verzia pre platformu Android sa pripravuje.
Aplikácia je pokračovaním aktivít, ktoré Pivovary Topvar, a. s. spustili v roku 2008 kampaňou Promile INFO. Aj ňou spoločnosť zdôrazňuje, že prevencia a zodpovedná konzumácia alkoholu patria medzi jej hlavné priority. V rámci internetovej stránky www.promileinfo.sk, ktorá tento rok prešla výrazným redizajnom, je možné overiť si, koľko alkoholu máte ešte v krvi a kedy vyprchá. Rovnaké informácie získate aj prostredníctvom SMS správy.
„Obe aplikácie sú reakciou spoločnosti na boom technologických noviniek. Zároveň sa chceme aj týmto spôsobom ešte viac priblížiť spotrebiteľom a novým trendom,“ uviedla Miriam Šramová, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Pivovary Topvar, a. s.
Spoločnosť Pivovary Topvar patrí na Slovensku k lídrom v zodpovednom podnikaní. Koncom roka 2008 odštartovala kampaň Promile INFO a od roku 2009 Pivovary Topvar komunikujú na všetkých marketingových kampaniach a obaloch zodpovedné posolstvo. V roku 2010 spoločnosť predložila Európskej komisii unikátny dobrovoľný záväzok, v rámci ktorého sa podujala osloviť svojimi aktivitami na prevenciu nezodpovednej konzumácie až 400 000 obyvateľov Slovenska.
Úspešnosť aplikácií potvrdzuje aj celkový počet stiahnutí, ktorých bolo doteraz viac ako 8500. Aplikácie sú k dispozícii na
Pilsner kompas - https://market.android.com/details?id=org.teepee.pilsnerkompas (Android verzia) alebo http://itunes.apple.com/sk/app/pilsner-kompas/id431261043?mt=8 (iOS verzia)