02. novembra 2015
Na snímke druhý zľava slovenský stopér Liverpoolu Martin Škrtel, vľavo hráč Chelsea Diego Costa, ktorý ho fauloval v odvete semifinále anglického Ligového pohára. Foto: TASRLondýn 2. novembra (TASR) - Španielsky futbalový útočník Diego Costa nedostane trest za kopanec, ktorý uštedril slovenskému reprezentantovi Martinovi Škrtelovi. K incidentu prišlo v sobotňajšom súboji Premier Leauge medzi FC Chelsea a Liverpoolom (1:3).
Podľa Anglickej futbalovej asociácie (FA) voči Costovi nezačnú disciplinárne konanie, nakoľko mu hlavný rozhodca Mark Clattenburg v zápase neudelil ani žltú kartu. Podľa bývalého medzinárodného arbitra Howarda Webba mal byť Costa vylúčený.
"Z môjho pohľadu to mala byť pre Diega Costu jasná červená karta. Martina Škrtela fauloval a potom tam bol aj kopanec, ktorý je prejavom nešportového správania. Costa môže hovoriť o šťastí, že vyviazol bez trestu," uviedol pre agentúru Reuters Webb, ktorý pískal finále MS 2010 v JAR medzi Španielskom a Holandskom (1:0).
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR