|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
DHL prichádza s novou službou doručovania zásielok
Spoločnosť DHL oznámila spustenie vlastných služieb v oblasti doručovania zásielok so zameraním sa na sektor e-commerce (elektronického obchodovania) na Slovensku. Pod značkou DHL Parcel bude ...
Zdieľať
Foto: DHL
Bratislava/Bonn 9. októbra (OTS) - Spoločnosť DHL oznámila spustenie vlastných služieb v oblasti doručovania zásielok so zameraním sa na sektor e-commerce (elektronického obchodovania) na Slovensku. Pod značkou DHL Parcel bude spoločnosť ponúkať domáce (v rámci Slovenska) ako aj cezhraničné doručovanie zásielok a to už od februára 2015, pričom v počiatočnej fáze vytvorí desiatky pracovných miest.Slovensko má silný potenciál rastu na trhu s doručovaním zásielok v rámci importu, exportu, ako aj domáceho trhu, a to najmä v sektore e-commerce. Spoločnosť DHL pôsobí na Slovensku už dlhodobo. Služba DHL Parcel bude zameraná na doručovanie B2C zásielok s dôrazom na služby pre príjemcov.
Štruktúra prevádzky našich služieb je založená na znalostiach lokálneho trhu, pričom rozvoj novej služby bude zabezpečený prostredníctvom PPL, dcérskej spoločnosti DHL v Českej republike. PPL je na českom trhu v oblasti doručovania zásielok jednotkou a jej cieľom bude poskytovať služby na rovnakej úrovni a zároveň zabezpečiť silnú prevádzkovú sieť pre celé územie Slovenska. V nasledujúcich mesiacoch bude jej hlavnou úlohou vybudovať dostatočnú infraštruktúru, vrátane nájdenia vhodných lokalít pre zásielkové HUB-y (zberné miesta pre príjem a výdaj zásielok), rozšírenie vozového parku pre dopravu zásielok – a v neposlednom rade aj nájdenia a prijímania kvalifikovaných zamestnancov. Počet nových zamestnancov, ktorí budú prijatí v počiatočnej fáze, sa vyšplhá až na trojciferné číslo.
Hlavným cieľom služby DHL Parcel bude podpora rastúceho biznisu v oblasti e-commerce na Slovensku. Z toho dôvodu budú v nasledujúcich rokoch postupne implementované B2C riešenia pre oblasť e-commerce fungujúce na nemeckom trhu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR