![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
DHL Parcel spúšťa prvú štandardizovanú zásielkovú službu v Európe
Od 1. septembra 2015 ponúka DHL Parcel novú medzinárodnú službu DHL Parcel Connect. Vďaka tejto novej službe môžu zákazníci získať rovnakú vysokú úroveň štandardizovaných služieb v ...
Zdieľať


„Oblasť e-commerce zostává dynamickým trhovým prostredím s vysokým potenciálom, v ktorom vidíme obrovské množstvo príležitosti k rastu, najmä v medzinárodnej balíkovej preprave. Chceme podporovať našich zákazníkov v ich snahe využiť tohto potenciálu tým, že medzinárodné zasielateľské služby čo najviac zjednodušíme. Plánujeme to dosiahnuť tak, že budeme neustále rozvíjať a prepájať na medzinárodnej báze našu infraštruktúru a služby, pretože jednotné štandardy služieb sú základným predpokladom pre bezproblémovú prepravu tovaru cez hranice,“ povedal Pavel Horák, konateľ DHL Parcel Slovensko.
Služba DHL Parcel Connect zahŕňa priamu interakciu s príjemcami a aplikuje ju v rámci celej európskej siete. Tím zabezpečí, že zákazníci dostanú svoje zásielky čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie. Medzi štandardné služby patrí oznámenie o dni doručenia, v najbližšom období na Slovensku i doručenie na Parcel Shopy alebo pripravovaná medzinárodná služba vrátenia tovaru. Z toho môžu priamo ťažiť internetoví predajcovia, pretože spokojní koneční zákazníci môžu poskytovateľa služieb a predajcu hodnotiť a ich priazeň pomôže podnikanie úspešne rozvíjať.
„Našim cieľom je, aby sa doručenie do cieľovej krajiny čo najviac zjednodušilo, bez ohľadu na to, či bol balík poslaný z Viedne, Amsterdamu alebo z Bratislavy. Zákazníci v digitálnom svete sú zvyknutí na pružnosť a pohodlnosť online nakupovania. To, aby táto pružnosť a pohodlnosť boli v ‚reálnom svete‘ zachované, chápeme ako naše poslanie,“ dodal Pavel Horák.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR