![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
07. marca 2017
Deutsche Bank má stratégiu na výrazné zlepšenie svojho imidžu
Sídlo banky Deutsche Bank vo Frankfurte nad Mohanom.
Zdieľať

V nedeľu (5.3.) schválilo vedenie DB súbor opatrení, ktoré by mali viesť k zmene jej imidžu. Konkrétne dcéra Postbank sa na rozdiel od pôvodných zámerov nepredá, ale začlení sa do podnikania pre súkromných klientov a firmy. Časti správy majetku sa budú kótovať na burze, aby si finančný koncern zabezpečil prílev čerstvých peňazí. Asi 8 miliárd eur chce koncern získať predajom nových akcií.
DB a Postbank majú spolu 20 miliónov súkromných klientov. Rohr povedal, že sa ústav bude intenzívne venovať digitalizácii svojich služieb a časom sa stane technologicky veľmi vyspelou inštitúciou.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR