|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. marca 2017
Deutsche Bank má stratégiu na výrazné zlepšenie svojho imidžu
Sídlo banky Deutsche Bank vo Frankfurte nad Mohanom.
Zdieľať
Sídlo banky Deutsche Bank vo Frankfurte nad Mohanom. Foto: FOTO TASR/AP
Frankfurt nad Mohanom 7. marca (TASR) - Deutsche Bank (DB), najväčší nemecký úverový ústav, chce získať podporu investorov so zmenou svojej podnikateľskej stratégie. Na konci minulého týždňa vedenie DB schválilo „pre trh signály, ktoré majú rozptýliť pochybnosti o sile našej odolnosti,“ uviedol dnes personálny šéf ústavu Karl von Rohr na bankovom rokovaní vo Frankfurte nad Mohanom. Vlani na jeseň sa totiž objavili obavy o solídnosť ústavu, a tak došlo k rekordnému prepadu kurzu jeho akcií pod 10 eur.V nedeľu (5.3.) schválilo vedenie DB súbor opatrení, ktoré by mali viesť k zmene jej imidžu. Konkrétne dcéra Postbank sa na rozdiel od pôvodných zámerov nepredá, ale začlení sa do podnikania pre súkromných klientov a firmy. Časti správy majetku sa budú kótovať na burze, aby si finančný koncern zabezpečil prílev čerstvých peňazí. Asi 8 miliárd eur chce koncern získať predajom nových akcií.
DB a Postbank majú spolu 20 miliónov súkromných klientov. Rohr povedal, že sa ústav bude intenzívne venovať digitalizácii svojich služieb a časom sa stane technologicky veľmi vyspelou inštitúciou.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR