|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. júna 2009
DATALAN sa stal autorizovaným servisným partnerom spoločnosti Toshiba
Spoločnosť DATALAN, a. s., rozšírila autorizované servisné služby aj na mobilné produkty spoločnosti Toshiba. Servisné služby poskytuje v rámci celého Slovenska prostredníctvom centrály v Bratislave a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 11. júna (WN/PR) - Spoločnosť DATALAN, a. s., rozšírila autorizované servisné služby aj na mobilné produkty spoločnosti Toshiba. Servisné služby poskytuje v rámci celého Slovenska prostredníctvom centrály v Bratislave a pobočiek v Žiline, Banskej Bystrici a v Košiciach.
Spoločnosť DATALAN dlhodobo vlastní a úspešne rozvíja jedno z najväčších autorizovaných servisných stredísk na Slovensku, ktoré poskytuje zákazníkom služby so štatútom Authorized Service Partner pre produkty HP, Authorized Service Provider pre produkty IBM, Warranty Service Provider pre produkty Lenovo a Central Service Provider pre produkty Philips. V máji tohto roka k nim tak pribudol aj servis mobilných PC spoločnosti Toshiba.
O servisnom stredisku spoločnosti DATALAN
Servisné stredisko poskytuje svojim zákazníkom široké portfólio služieb – od základného servisu zariadení „na požiadanie“, cez zmluvne garantované služby v širokej škálovateľnosti ich úrovne až po komplexné konzultačné a outsourcingové služby v oblasti IT. Stredisko poskytuje podporu tisícom užívateľov a zabezpečuje správu pre tisíce koncových zariadení v rámci celého Slovenska s rôznymi úrovňami služby vrátane služby „nonstop“, t.j. 24 hodín denne 365 dní v roku. Centrála servisného strediska sa nachádza na Púchovskej ulici v Bratislave, pričom spoločnosť ponúka servisné služby aj prostredníctvom svojich pobočiek v Žiline, Banskej Bystrici a v Košiciach, prípadne priamym pôsobením u zákazníka.
O spoločnosti DATALAN, a. s.
DATALAN, a. s., je popredným slovenským poskytovateľom inovatívnych biznis riešení a IT služieb, outsourcingu IT a konzultácií. Kľúčové riešenia poskytované spoločnosťou sú Správa dokumentov a informácií, Riadenie procesov a spolupráca a Optimalizácia IT infraštruktúry. Cieľom spoločnosti DATALAN je poskytovať zákazníkom kvalitné služby a riešenia tak, aby maximálne efektívne napĺňali požiadavky klientov a pomáhali im zlepšovať ich biznis aktivity.
Spoločnosť DATALAN pôsobí na slovenskom IT trhu od roku 1990 a je držiteľom certifikátu systému manažérstva kvality podľa európskej normy ISO 9001:2000 a systému environmentálneho manažérstva EN ISO 14001:2004. Jej klientmi sú spoločnosti z oblasti telekomunikácií, priemyslu, finančné inštitúcie a organizácie verejného sektora. V roku 2007 sfúzovala so spoločnosťou Ability Development SK, čím vznikla jedna z najväčších IT spoločností na slovenskom trhu s obratom presahujúcim 33,194 milióna EUR (1 miliardu Sk). Kúpou spoločnosti Euroaltis sa spoločnosť DATALAN stala jedným z najväčších a najskúsenejších dodávateľov riešení pre samosprávu, ktoré poskytuje pod názvom DATALAN Digitálne mesto.
Kontakt:
Eva Medvecká
riaditeľka Divízie marketing
DATALAN, a. s.
Tel.: 02 / 50257206
E-mail: eva_medvecka@datalan.sk
www.datalan.sk
Spoločnosť DATALAN dlhodobo vlastní a úspešne rozvíja jedno z najväčších autorizovaných servisných stredísk na Slovensku, ktoré poskytuje zákazníkom služby so štatútom Authorized Service Partner pre produkty HP, Authorized Service Provider pre produkty IBM, Warranty Service Provider pre produkty Lenovo a Central Service Provider pre produkty Philips. V máji tohto roka k nim tak pribudol aj servis mobilných PC spoločnosti Toshiba.
O servisnom stredisku spoločnosti DATALAN
Servisné stredisko poskytuje svojim zákazníkom široké portfólio služieb – od základného servisu zariadení „na požiadanie“, cez zmluvne garantované služby v širokej škálovateľnosti ich úrovne až po komplexné konzultačné a outsourcingové služby v oblasti IT. Stredisko poskytuje podporu tisícom užívateľov a zabezpečuje správu pre tisíce koncových zariadení v rámci celého Slovenska s rôznymi úrovňami služby vrátane služby „nonstop“, t.j. 24 hodín denne 365 dní v roku. Centrála servisného strediska sa nachádza na Púchovskej ulici v Bratislave, pričom spoločnosť ponúka servisné služby aj prostredníctvom svojich pobočiek v Žiline, Banskej Bystrici a v Košiciach, prípadne priamym pôsobením u zákazníka.
O spoločnosti DATALAN, a. s.
DATALAN, a. s., je popredným slovenským poskytovateľom inovatívnych biznis riešení a IT služieb, outsourcingu IT a konzultácií. Kľúčové riešenia poskytované spoločnosťou sú Správa dokumentov a informácií, Riadenie procesov a spolupráca a Optimalizácia IT infraštruktúry. Cieľom spoločnosti DATALAN je poskytovať zákazníkom kvalitné služby a riešenia tak, aby maximálne efektívne napĺňali požiadavky klientov a pomáhali im zlepšovať ich biznis aktivity.
Spoločnosť DATALAN pôsobí na slovenskom IT trhu od roku 1990 a je držiteľom certifikátu systému manažérstva kvality podľa európskej normy ISO 9001:2000 a systému environmentálneho manažérstva EN ISO 14001:2004. Jej klientmi sú spoločnosti z oblasti telekomunikácií, priemyslu, finančné inštitúcie a organizácie verejného sektora. V roku 2007 sfúzovala so spoločnosťou Ability Development SK, čím vznikla jedna z najväčších IT spoločností na slovenskom trhu s obratom presahujúcim 33,194 milióna EUR (1 miliardu Sk). Kúpou spoločnosti Euroaltis sa spoločnosť DATALAN stala jedným z najväčších a najskúsenejších dodávateľov riešení pre samosprávu, ktoré poskytuje pod názvom DATALAN Digitálne mesto.
Kontakt:
Eva Medvecká
riaditeľka Divízie marketing
DATALAN, a. s.
Tel.: 02 / 50257206
E-mail: eva_medvecka@datalan.sk
www.datalan.sk